Gå til innhold

Til dere som har hatt MA.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan merket dere det? Merket dere noe fysisk eller ble det bare oppdaget på ul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del ble det oppdaget på UL. Hadde hatt litt småblødninger, men ikke nok til at jeg bekymret meg. Men når legen sa at alt var borte skjønte jeg det med en gang. Så det kom egentlig ikke som noen overraskelse. Jeg hadde ikke smerter slik jeg hadde på en tidlig SA.

Om du er bekymret, dra til legen. Det er så mye enklere å bare finne ut av det med en gang :)

Skrevet

Merka ingen verdens ting før jeg fikk litt brun utflod da jeg var 12 uker. ingen smerter, og heller ingen blødninger. ble sendt på ul etter å ha mast på legevakten i to dager, og det viste seg at fosteret hadde dødd minst 6 uker tidligere. Jeg er enig med sinnataggen: hvis du er urolig bør du få det sjekka, om ikke annet for å få puste lettet ut når alt er i orden :) det er vondt å gå og bekymre seg ihvertfall. fikk tidlig ul ved de påfølgende svangerskapene for å slippe å gå så lenge hvis fosteret skulle vise seg å være dødt, men dette siste har jeg ikke følt behov -jeg bare VISSTE at det levde:)

Skrevet

Takk for svar :) Har holdt sengen i 2 dager nå. Holder med 15-20 min. på beina så må jeg legge meg nedpå for ikke å svime av. Men det kan være at jeg brygger på noe, har det ofte slik da, men ikke så ille, men kanskje graviditeten forsterker det.... Har og lavt blodtrykk. Synst bare det er så ekkelt å ha det slik. Sliter til tider med angst og så det hjelper jo heller ikke...og den elsker å dukke opp når jeg føler meg dårlig. Får se det an i morgen og, hvis det ikke gir seg får jeg ta en tur til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...