Gå til innhold

Flere som har barn som gråter ved levering, selv etter et par år i barnehagen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn på snart 4 år som har gått i barnehage siden han var 2 år. Han stortrives, har mange venner og er blid dagen lang. Han spør etter barnehagen og prater masse om alle i barnehagen. Gleder seg til barnehagen hver dag og alt det de driver med. Går i naturbarnehage.

Men han gråter alltid ved levering. Perioder gråter han ikke. Men han gråter i perioder når vi leverer, men det går over med en gang vi har satt oss i bilen kan personale fortelle.

Flere som har det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har datteren min bare gått i bhg i 1 år, men hun gråter stort sett alltid ved levering... dvs hvis det er jeg som leverer! De gangene pappaen leverer er hun blid som en sol og vinker hadet.

Personalet sier at hun slutter med en gang jeg har gått ut, så bekymrer meg ikke så veldig.

Og det morsomme er at hun gråter ofte når hun blir hentet også, men det er fordi hun ikke vil hjem... hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, 4-åringen vår kan finne på å henge i beina mine og vil ikke gå inn. Gråter ikke, men kan nok bli lei seg. Kjedelig, for jeg vet hun har det alldeles topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vi har vært litt bortskjemt der.

Vår minste begynte i barnehage i fjor ved 15 mnd. Vært svært lite gråting. Hatt mye fri i tillegg.

Men siste par ukene har han begynt å gråte. Jeg er gravid og er fullt sykmeldt nå pga vonde kynnere og bekkenplager og klarer ikke ta meg av han alene hele dagen til pappan kommer fra jobb. Så noen dager må han være der.

Jeg synes det er grusomt, men leverer han alltid fra meg i armene på en av personalet (som han er veldig glad i) og så går jeg... Må sies at det stort sett et stille før jeg får skoene på. Men er fælt likevel:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...