Gå til innhold

Dere som har ETT bonusbarn....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dere noen gang hadde en diskusjon (du og mannen) på om dere skulle få få ett eller to eventuelt fler barn til. Her i huset har vi nemlig det. Jeg har hele tiden sagt fra vi ble sammen for fire år siden at jeg skal ha to barn (tre til sammen) Mens han syns egentlig det holder å bare få en til. Da føler han seg ferdig Jeg mener han må se hele bildet, og kanskje tenke at også han må svelge noen kameler.. Jeg vil gjerne høre andres erfaringer!!

Det skal sies at jeg og hans barn har et kjempe godt forhold og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg elsker h*n og er utrolig stolt av h*n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt motsatt hos oss. Jeg hadde et barn fra før, min mann ingen.

Jeg hadde et ønske om ett barn til, og har vel tenkt at det holdt. De skal jo følges opp osv

Nå var ikke min første så enkel. Sov aldri da han var liten og har en (ikke alvorlig) diagnose som gjør at han trenger litt ekstra oppfølging.

I tillegg hadde han blitt stor og mer selvstendig, så jeg så litt mørkt på å starte på nytt;)

Men så fikk vi et barn sammen da, som har vært meget enkel fra h*n ble født:)

Så nå venter jeg nr tre om noen uker;) Det er lov å ombestemme seg underveis;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville veldig sterkt at vi skulle få to sammen (det er han som har barn fra før). Hadde min mann fått bestemme helt selv, så hadde nok han kun valgt en til, men vi venter nr to nå (i tillegg til bonusbarnet). Jeg har møtt forståelse fra min mann på det.

Er noe med usikkerheten rundt bonusbarn, at man aldri blir 100% mamma for det barnet og da vil jeg på en måte si at jeg "helgarderer" meg med to biologiske i tillegg. Det kan kanskje oppfattes egositisk, men sånn er nå følelsene oppi det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...