M-Sophie-Har født Skrevet 28. juni 2011 #27 Skrevet 28. juni 2011 Ja det er det! Er godt lei nå... med masse sv.skapsplager. Søvn vet jeg ikke hva er lenger... blir så ukonsentrert og irritabel... uff.. Men samtidig er det siste gang jeg går sånn, så prøver nyte det litt også... Og så ønsker man liksom at det skal skje noe hver natt ( har troen på at det skjer om natten, erfaringsmessig, hehe:0) Hver gang jeg får litt murring i ryggen eller en liten kynner så håper jeg bare det skal ta seg opp, og speider etter slimproppen hver gang man går på do, hihi =) men det er jo litt tidlig ennå også så... Nei, hun kommer når hun er klar :0) Veldig artig å følge alle trådene her inne for tiden :-)
Maia&Mathias <3 Skrevet 28. juni 2011 #30 Skrevet 28. juni 2011 30 dager igjen til termin her!! Bare 9 dager igjen til jeg er fødeklar!
Kjærlighet <3 Skrevet 28. juni 2011 #31 Skrevet 28. juni 2011 Jeg har 20 dager igjen til termin :-) Men om ca 6 dager er jeg bare en tlf fra igangsettelse om jeg vil.. Så da får vi se hvor lenge jeg klarer å gå! Vil gjerne at det skal starte av seg selv da :-)
Billie Jean Skrevet 28. juni 2011 #32 Skrevet 28. juni 2011 29 dager igjen(",) Siste dag på jobb om en uke!
lillegull&knøttet *fødeklar* Skrevet 28. juni 2011 #36 Skrevet 28. juni 2011 13 dager igjen og ikke klar.. Storebror må først bli frisk!
håperpåvinterbarn Skrevet 28. juni 2011 #37 Skrevet 28. juni 2011 mens termin imorgen og UL termin på søndag, så dette blir jo spennende Kjenner absolutt ingenting! Tror nok ikke det kommer noen bebis med det første
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå