Gå til innhold

HVOR MANGE DAGER IGJEN, TIRS 28.JUNI ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv 27 dager igjen til ul-termin :)

21 dager til mens-termin og dermed FØDEKLAR :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 dag igjen!

Helt fjernt egentlig... :)

Venter telefon fra føden om igangsettelsesvurdering pga høyt blodtrykk. Vil egentlig starte selv, men det som blir blir. Uansett er det SNART.

Skrevet

13 dager igjen...KLAR:)

Skrevet

Kun 14 dager igjen og nyyyter late permisjonsdager :) Har litt som må gjøres i heimen som jeg pusler med, men kjenner jeg koser meg veldig nå og syns det er en kjempe spennende tid :)

Skrevet

30 dager til ul-termin og 15 dager til menstermin:) Spennende!!

Skrevet

På denne tiden om en uke er jeg kanskje på operasjonsbordet:) Spennende!

Skrevet

Ingen dager igjen. Har termin idag 28 juni, men lite som skjer. Har baby i seteleie også så skal gjennom setefødsel (førstegangs). Andre med kids som sitter på rumpa si?

Skrevet

6 dager på overtid!!! Jeg kan ikke tro på at dette skjer til meg.... :-(

Skrevet

Her er det 18 dager igjen til termin, men håper og tror han komm før den tid :)

Skrevet

19 dager igjen og klar som et egg :)

Skrevet

8 dager igjen gitt...så lenge jeg føder etter 1.juli, så pappa`n kan få 12 uker pappaperm :)

Skrevet

i morgen er den store dagen. planlagt keisersnitt. grugleder meg. hvis ikke hadde jeg hatt igjen10 dager. veldig klar.

Skrevet

menstermin i dag, men 11 dager til ul termin :)

Skrevet

3 dager igjen!!! Men tror jeg kommer til å gå 1 uke over, minst.. Gjorde det med førstemann. Jeg håper jeg går litt over, føler meg ikke helt klar enda...

Men samtidig skal det bli godt å bli ferdig også ;)

Skrevet

7 dager igjen...

sist gikk jeg 11 dager over, har ikke noen forventninger om at det skal skje store ting med det første..!

Skrevet

0 dager igjen... Spennende å se hva som skjer :)

Skrevet

32 dager igjen. Men med kraftige bekkensmerter håper jeg det skjer før... Bare ikke denne uka, for mannen min skal være borte.

Skrevet

1 dag til menstermin og 6 dager til UL-termin!

Skrevet

39 dager igjen....

Håper håper håper at det skjer før pga bekken og ryggproblemer.

Men uansett så ser jeg ganske lyst på det nå som det virkelig begynner å nærme seg!!

Fikk de andre to 9 og 5 dager før

Skrevet

20 dager igjen - fødeklar!!! Idag skal fødebagen pakkes, mest fordi samboeren maser og er mer stresset på det enn meg;) Men for all del, godt med alt som er gjort:)

Skrevet

26 dager til UL og 21 til menstermin som deg Lykkelig Gravid :0)

Føler meg ganske så fødeklar ja!!! Har tidligere født de andre 2 14 dager før tiden så er allerede begynt å vente på at ting kan skje... Kan jo bli veldig laaange dager om jeg skulle gå overtid... uff skrekk og gru.. ;0)

Skrevet

åh..så spennnende! vi ligger ganske likt ja:)

Jeg fødte førstemann 2 dager før termin så er lite sannsynlig at jeg får enda tidligere denne ganga, men håper likevel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...