Gå til innhold

Vet at det er mange som er lei, men.....

**¤¤**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner ikke angående det. Bare at mange venter.

Jeg har fått brev på alltinn, men ikke sett snurten av pengene enda. De trengs sårt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:)

Da er det et lite håp for meg å få det før ferien begynner:)

Trenger de pengene jeg også.

Krysser fingrene for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at de har satt de inn på feil konto?

Jeg og mannen forandret kontonummer til det riktige når vi sendte inn selvangivelsen, men likevel klarte de å sette inn pengene på en konto vi ikke har brukt på ett år nå som heldigvis ikke var avsluttet. Hvorfor den ikke var det aner jeg ikke, men sånn gikk det her ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke noe forandring på selvangivelsen. Ikke kontonr. heller. Mulig at de har satt på feil konto, men hvordan finner man ut det? jeg har kun 2 konto som jeg disponerer, og har sjekket begge. For bare vente til uka eller noe... men det er så kjip. For liksom ikke planlegge noe....men takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal stå på det endelige skatteoppgjøret hvilken konto det blir satt inn på. Det har visst vært veldig mye rot med akkurat det i år.

Ellers så kan det jo være at det er så mange som får penger igjen at det tar litt tid? Og overføringer mellom noen banker tar ganske lang tid, særlig hvis det er stor pågang. De kommer nok til slutt skal du se ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør nok det. Pleier å få det i sommer:)

Du har nok rett i at det kan være litt stor pågang når det gjelder overføring. Hadde også litt problemer når det gjaldt lønnsutbetaling.

Men takk for fine ord.

God sommer til deg og alle her på dib:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett etter om skatteoppgjøret er kommet på altinn da?

Om det ikke er kommet der ennå, så tror jeg du må belage deg på at oppgjøret kommer en av de tre andre datoene oppgjøret kommer på i år.

Og om oppgjøret er kommet på altinn, så kan det ifølge skatteetaten ta 1-2uker fra oppgjøret kommer til pengene blir utbetalt om man har noe tilgode.

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...