Gå til innhold

Ser dere streken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

god morgen!:)

Den ser faktisk sterkere ut i dag ja!:)

Har du prøvd med el test? de blir jo super positive om man er gravide;)

spennende!:)

Skrevet

Ja den ser jeg godt :)) du er nok gravid,ville jeg tørre å påstå!!

Skrevet

Jeg ser den :)

Skrevet

Jeg ser den og ;) gratulerer !

Skrevet

Ja i dag ser jeg den! Tipper den blir sterkere og sterkere for hver dag ;)

Et forsiktig gratulerer fra meg, og lykke til! Håper jeg kommer etter! :)

Skrevet

hva gjorde du denne runden ? :D er nyskjerrig og tar imot råd med åpne armer :)

Skrevet

Jeg tror utslaget var Pergotime. Men vi prøvde også å "spare opp" litt sæd, dvs at vi ikke hadde sex et par dager før el slik at det skulle være MYE og MANGE som kom;) Ellers har min kjære proppet i seg sink, c-vitaminer, selen og furunålekstrakt, omega 3 og multivitaminer.

Jeg kommer nok ikke til å teste igjen før fredag nå - vil gjerne ha en supersterk strek neste gang jeg tester. Har dessuten bestilt time hos legen på mandag, så da finner vi ihvertfall ut av ting. Tar dagene som det kommer nå,men kan nesten ikke tro det;)

Skrevet

Jaa, ser den bedre i dag enn igår. Det er jo et veldig godt tegn!!! Håper at den sitter, Esperanza:))

Skrevet

Du er en av de her inne som mest "fortjener" å bli gravid. 16 pp, jeg veit ikke om jeg holder ut så lenge ;). Sender deg masse positiv energi Esperanza. Vil savne deg her inne men håper av hele mitt hjerte at du kan tusle videre til 1. trimester.

Stor klem!

Skrevet

håper den er positiv :)

et lite sp.-mål bare - hvorfor plage seg selv med "usynlige" streker så tidlig før IKM?

Skrevet

Bettyboob: det er fordi at man er såååååå spent og rett og slett ikke klarer å vente!!!! Man er forskjellig;) Jeg testet meg tre dager før IKM og den var positiv!

Skrevet

hehe, testet ikke før 4 dager over IKM selv- for jeg ante ikke at noe var på gang, og det er ikke uvanlig for meg at tanta er litt uregelmessig.

Hadde jeg trodd (og aktivt prøvd å bli gravid) hadde jeg nok teste før! :)

Skrevet

BettyBoob: fordi denne gangen visste jeg at noe var anerledes, så jeg bare "MÅTTE" ;) Streken er tydligere i virkligheten, så jeg anser meg nå som gravid:) 2 streker på 3 tester lyver ikke. Bare håper den sitter over ikm. Tvi tvi!

Tusen takk Silja81! Håper virkelig at du kan bli med meg over til 1tri. Har du blødd noe mer?=

Skrevet

Så gøy Esperanza!!! Gratulerer!!!!

Var ikke vanskelig å se den streken. Min test var også slik første dagen testen slo ut, tok da itillegg en digital med ukesindikator som slo ut positivt:-)

Skrevet

Så gøy Esperanza!!! Gratulerer!!!!

Var ikke vanskelig å se den streken. Min test var også slik første dagen testen slo ut, tok da itillegg en digital med ukesindikator som slo ut positivt:-)

Blir det februar- eller mar baby på dere da?

Dette var altså kjempe gøy!!!!

Skrevet

Oisann nå så jeg at det var 11dpo og ikke 11 dager etter ikm, da blir det selvfølgelig marsbaby på dere da:-)

Skrevet

Ja, marsbaby på oss:) Gleder meg utrolig:)

Skrevet

Gratulerer så mye Esperanza84 og dere andre som fikk + :) heldige dere er da, pass godt på dere jenter...

for melde meg ut av mars gjengen heksa kom for 2 timer siden :(

Skrevet

Jeg ser streken :) Drister meg til ett lite gratulerer! :-)

Skrevet

Takk solstråle:)

Sara: synd heksa kom! Men da blir det ny runde ihvertfall! Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye Esperanza84:o) Så utrolig moro! Jeg heier på deg!!!

Jeg er 5dager over ikm..., med negative tester:o( Buhuu... skjønner ikke hva som skjer med kroppen min lenger!! Godt at noen av oss "slitere" viser at det går til slutt. heia heia heia!!

Skrevet

Evigoptimist: takk! Trenger noen "heierer" for dette er litt skummelt. Det er skikkelig kjipt når kroppen tuller seg, vet akkurat hvordan du har det! Men vet du snart kommer til å klare det! Heier på deg!

Skrevet

Eg og ser den no:)

Kor lenge før ikm var de første testene fra??

Er denne også før ikm??

Uansett jippiiiii og gratulerer:) herlig liten mars-baby på vei:)

Skrevet

Happy H: den siste testen var 3 dager før ikm.

I dag har jeg tatt en digital cd og fått "Gravid 1-2" - så nå tror jeg faktisk på at vi har klart det:) Mannen har redusert antall sædceller i sæden, men trass i dette, klarte en rakker å lure seg frem:)

Lykke til til dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...