Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg blir så lett forelsket etter det ble slutt mellom meg og eksen... Tror det mest er fordi jeg savner eksen... og vil ha noen til å ta plassen hans.. om jeg kan si det slik.. Hjelper det i det heletatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Nei hjelper ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 jeg har alltid sagt at det beste for å kommer over en er å komme seg under en. Når jeg har hatt sex med noen andre så har det definitivt vært slutt, for da er det ingenting som er forbeholdt eksen lenger hvis du skjønner. Trenger ikke være forelsket eller noe sånn, bare "markere" at det er over for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 For meg har det hjulpet i aller høyeste grad. Men etterhvert innser man jo at dette ikke er det man vil, og da må man jo såre den man har "brukt". Og jeg vet ikke om jeg synes det var verdt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Sex ja, forhold nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Er det rett å bruke noen for å komme over andre? Hadde du ville ha blitt brukt til det formålet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg blir brukt til det hele tiden jeg, dessverre. Og de fleste menn vil vel kun ha sex med alenemødre, hadde vel passet perfekt for dem å ha ei som ikke er interessert i forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #8 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg syns ikke det er rett... var bare i noen mørke tanker inatt og hadde det ikke så bra.. Var litt deppa. Vet det ikke er rett.. hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #9 Del Skrevet 28. juni 2011 Nei, om du fremdeles har følelser for han hjelper det ikke! Du må bare bruke tid på å bli komfortabel i ditt eget selskap så vil det blekne med tiden:) Men det er jo lov å "gå på kjøttmarkedet" om en føler behovet uten å lure noen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #10 Del Skrevet 28. juni 2011 Er litt til og fra Noen perioder har følelser for han.. andre ganger ikke.. Nå har det gått 4 måneder siden jeg ble singel, og visste ikke det skulle gå så lang tid. Det var jeg selv som slo opp, så jeg har vel å takke meg selv.. Men uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå