HappyBrio Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har PCO og dermed sjelden/aldri eggeløsning. I den forbindelse fikk jeg provera (for å få mensen) og pergotime (for å få eggeløsning), for å se om det kunne lokke frem noen gode egg. For å toppe det hele hadde min eks svært dårlig sæd, så det var jo som å skyte i blinde. Nå er det midlertidig slutt, og hadde ubeskytta sex i dag. Med en jeg har kjent noen måneder, men som har veeeldig bra sæd (vet, for han har fire barn), og nå er jeg veldig usikker på dette med eggeløsning og meg. Etter boka skal jeg ha eggeløsning til fredag, men kan tro at det er en margin på onsdag - mandag sånn jeg ser det. Hva er sjansen for å bli gravid nå? Det hadde vært supert å bli gravid altså, kanskje bare vente litt først? Hehe... Hjelpes meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor til 2 Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Har du snakket med han du hadde deg med i går om dette temaet eller? Vet du hva han eventuelt ville ha følt om å bli pappa atter en gang? Og er dere to på vei inn i et forhold sammen eller har dere bare planer om å være venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie get your gun Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 Er det å få barn sammen noe dere har planlagt og snakket om? Og syns du ikke det er litt tidlig å planlegge en graviditet med en du kun har vært sammen med i noen måneder og som attpåtil har fire barn fra før? Men for å svare på ditt spørsmål: Har man ubeskyttet sex er det alltid en sjanse for å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå