Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Del Skrevet 27. juni 2011 om at disse damene er "utpult", vide osv. Alltid undret meg over det. BLir man ikke mer "utpult" og vid ved å ha masse sex med kjæresten/mannen, enn å ha lite sex som singel, men med forskjellige? For man har i gjennomsnittet MER sex i et forhold enn som singel. Hva synes dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #2 Del Skrevet 27. juni 2011 ....hvor gammel er du....14? Eller er du bare ett troll? Ingen er vell så....UNNSKYLD....dum? Du blir ikke videre av sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #3 Del Skrevet 27. juni 2011 I den grad det er noe i dette, må det skyldes ulik penisfasong hos alle disse mennene :-) Altså, hvis alle hadde hatt lik penis, tror jeg ikke noen ville opplevd jenta som vid :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 27. juni 2011 #4 Del Skrevet 27. juni 2011 "Utpult" er vel mer et stigmatiserende uttrykk som sier noe om folks holdninger. Det dreier seg ikke om fysikk, åpenbart, siden gifte kvinner også får samme behandling av mannens lem! Kvinner skal jo "aller helst" være jomfruer til de har født 5 barn og etterpå også... så "utpult" betyr heller noe i retning av "ukysk", "utbrukt", eller som man så pent sa i forrige århundre "skjemt vare" (om en kvinne som ikke var jomfru på bryllupsdagen. Heldigvis er vår verden en annen nå, og hvem som bruker slike uttrykk aner ikke jeg, men det er ikke noe jeg sier om folk! Om de har hatt hundre elskere eller bare en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja.. Man blir så vid av å ha sex.. Iallfall av å føde barn.. Siden jeg har født to barn, så må jeg være J***** utput jeg da ;-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Vide av sex? Wow. Ingen er så dumme at de tror på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Neida, men en del mannfolk bruker det som argument for å ikke bli sammen med jenter som har hatt noen menn i løpet av livet: "hun er sikkert utpult og vid som ei låvedør". Så derfor spør jeg, hvorfor tror mange at det er slik, når man har mer sex i forhold enn som singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #8 Del Skrevet 28. juni 2011 Ikke et eneste intelligent menneske. Og hva slags menn er det du omgås?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #9 Del Skrevet 28. juni 2011 Det argumentet har jeg jaggu aldri hørt før hehe. Jeg har hatt sex med 5 partnere så langt er 33 nå. men siden jeg er singel kan det vel bli et par til i livet. Om noen har sex med en partner i hele livet og er lykkelig med det flott for de, om de har sex med 100 partnere i løpet av livet eller hvilket som helst annet tall og er fornøyd med det så bra for de. Hvorfor bryr folk seg så mye om hva andre gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå