Gå til innhold

Argumente mange bruker når det er snakk om kvinner som har hatt flere sexpartnere i løpet av livet

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

om at disse damene er "utpult", vide osv. Alltid undret meg over det. BLir man ikke mer "utpult" og vid ved å ha masse sex med kjæresten/mannen, enn å ha lite sex som singel, men med forskjellige? For man har i gjennomsnittet MER sex i et forhold enn som singel.

Hva synes dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

....hvor gammel er du....14? Eller er du bare ett troll?

Ingen er vell så....UNNSKYLD....dum?

Du blir ikke videre av sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den grad det er noe i dette, må det skyldes ulik penisfasong hos alle disse mennene :-)

Altså, hvis alle hadde hatt lik penis, tror jeg ikke noen ville opplevd jenta som vid :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

"Utpult" er vel mer et stigmatiserende uttrykk som sier noe om folks holdninger. Det dreier seg ikke om fysikk, åpenbart, siden gifte kvinner også får samme behandling av mannens lem!

Kvinner skal jo "aller helst" være jomfruer til de har født 5 barn og etterpå også... så "utpult" betyr heller noe i retning av "ukysk", "utbrukt", eller som man så pent sa i forrige århundre "skjemt vare" (om en kvinne som ikke var jomfru på bryllupsdagen.

Heldigvis er vår verden en annen nå, og hvem som bruker slike uttrykk aner ikke jeg, men det er ikke noe jeg sier om folk! Om de har hatt hundre elskere eller bare en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Man blir så vid av å ha sex.. Iallfall av å føde barn.. Siden jeg har født to barn, så må jeg være J***** utput jeg da ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, men en del mannfolk bruker det som argument for å ikke bli sammen med jenter som har hatt noen menn i løpet av livet: "hun er sikkert utpult og vid som ei låvedør". Så derfor spør jeg, hvorfor tror mange at det er slik, når man har mer sex i forhold enn som singel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det argumentet har jeg jaggu aldri hørt før hehe.

Jeg har hatt sex med 5 partnere så langt er 33 nå. men siden jeg er singel kan det vel bli et par til i livet.

Om noen har sex med en partner i hele livet og er lykkelig med det flott for de, om de har sex med 100 partnere i løpet av livet eller hvilket som helst annet tall og er fornøyd med det så bra for de.

Hvorfor bryr folk seg så mye om hva andre gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...