Gå til innhold

hvor mange her tør å være ærlige? har du noen gang svart på forumet og utgitt deg for å ha et yrke du ikke har??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det har jeg :P

jeg skrev "hilsen jordmor" en gang..

egentlig bare frodi jeg siterte ordrett det jordmoren min sa til meg :P

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juger hele tiden her inne. En dag er jeg gift sykepleier og en annen dag er jeg alenemamma som jobber i NAV. På tirsdager er jeg firebarnsmor som er hjemmeværende og på søndager er jeg en gravid tenåring.

Juger så det renner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg aldri følt noe behov for. Liker igrunn meg selv ganske godt, og liker også jobben min, så jeg trenger heldigvis ikke å forestille meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skulle jeg juge om ting her inne? Prøver alltid å bruke de erfaringene jeg faktisk har til å svare på spørsmål fra andre og gi råd som best jeg kan. Hadde jeg sitert noe noen andre har sagt så ville jeg skrivd at det var f.eks jordmoren som sa det til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om alle de helsesekretærene som uttalte seg om pasientjournaler og taushetsplikt, egentlig var ekte... Kanskje var mange av dem "helsesekretærer"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det har jeg ikke gjort. Er jo noe med greia her inne at man velger å være anonym, og derfor kan skrive og være ærlig (sier ikke at man lyver om det hadde stått fullt navn nei, men dere skjønner). Man kan jo også hjelpe andre med råd og erfaringer. Litt dumt om noen spør om noe personlig og viktig, og andre bare fjaser det vekk med tulleresponser?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men merker jeg irriterer meg over folk som gjør det. Selv om det er anonymt her og man burde ta absolut alt med en klype salt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Faktisk aldri!

Men jeg har jobbet mange ulike steder, og har utdannelse i to retninger, så jeg svarer litt utifra tidligere jobberfaring også, hvis det er bud etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg signerte en gang med en tittel som jeg strengt tatt ikke var innehaver av før noen uker seinere da eksamen var over og bestått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...