Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Del Skrevet 27. juni 2011 Syns det er så mye tafatthet og sutring her inne.. Stram dere opp og prøv å se det positive i ting ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #2 Del Skrevet 27. juni 2011 Er det? Hvor er sola og varmen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #3 Del Skrevet 27. juni 2011 Det har vært den tristeste sommeren på evigheter. Ikke blitt LITT brun engang:) Så jeg forstår muttheten;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #4 Del Skrevet 27. juni 2011 Lange deilige kvelder og god mat.. Kos.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #5 Del Skrevet 27. juni 2011 Ja vel, om livet blir surt fordi det ikke er sol så skjønner jeg at det er mye sure folk her.. Jamre, jamre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Når jeg er ferdig med pms perioden å mann har bestemt seg for å bidra litt mer i hjemmet, så skal jeg nyte sommeren! Så får håpe det skjer snart og at sommerværet kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 He,he, venter fortsatt på skattepenger. Når den kommer inn på konto, så skal jeg juble over at det er sommer, sol og varme:) Ellers så er jeg blid om dagen jeg, og bare venter at pms perioden er over:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #8 Del Skrevet 28. juni 2011 Hvis 2,5 mm regn i timen, torden, kulde, og den sikre lungebetennelse om en beveger seg utenfor døra er en sommer å juble for etter din oppfatning så trenger du seriøst mye hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå