Rose -3. troll i 2012 Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Bare det at i dag var den enda hakket sterkere enn i går. I går var streken like bred og like sterk som kontrollstreken, i dag var det kun begynnelsen på streken som var sterkere enn kontrollstreken, og resten var svakere. Leser på nettet at el skjer innen 12-36 timer fra positiv el test... men 12 -36 timer fra i går eller 12 -36 timer fra i dag?? Og hva om testen blir enda sterkere i morgen? Hva da? Noen som har en formening? Første (og forhåpentligvis siste ;-) ) mnd jeg gjør dette...
Messy + spire Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 jeg har hatt positiv el-test i flere dager nå, men det var ikke før først i går at streken var like sterk (sterkere) enn kontrollstreken. Jeg skal teste i dag også, men går egentlig ut fra den i går tror jeg Vi hadde sex i går, og har planer om det i dag og i morgen osv.. så da er det ikke stort mer vi kan gjøre Men.. om el-testen er svakere i dag, så skal jeg begynne med wild yam - håper det funker denne mnd Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå