FruV Skrevet 27. juni 2011 #1 Del Skrevet 27. juni 2011 Bestillte simo combi vogn her den 14 juni og vogna er enda ikke kommet..Babyen er født og vogna trenger vi. De greier jo ikke å si om vogna er underveis en gang...Argh! Måtte ringe i morgen for å høre om jeg kunne avbestille vogna så jeg heller kan kjøpe en annen en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiT&miniputt Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Så utrolig treige de er! Typisk norske nettbutikker, de store ihvertfall. Bestilte meg vogn på Amazon.com og de hadde den levert på døren på den tredje dagen etter bestilling! Og det fra USA, gjennom tollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruV Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juni 2011 Se der ja..De skylder på flommen for at det tar så lang tid..De vet heller ikke om vogna er på vei .Kommer ikke vogna i dag avbestiller jeg hele greia å kjøper vogn i en annen butikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tryde Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 Når vi bestilte vogn tok det 12 uker før vi fikk den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie get your gun Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Snodig. Jeg bestilte bilstol på lørdag og fikk mail, med sporingsnummer, om at stolen var sendt i går. Rart at det skal ta så lang tid med vogna. Men siden den er kjøpt på nett så har du 14-dagers angrefrist så jeg ville kjøpt ny vogn og sendt den fra Barnas Hus i retur når den omsider kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toko Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Uff, for en kjedelig situasjon! Det er alltid smart å kjøpe/bestille vognen 8-12 uker før termin. Man behøver ikke å hente den før man er oppunder termin. Synes ikke 14 dager er lang tid å vente på vognen, med tanke på at leverandørene har 4-12 uker leving til butikk, nå på sommeren er det ofte ekstra lang levering pga ferie avvikling osv. Når man bestiller/kjøper vognen bør man høre om vognen finnes på lager, og om den ikke er på lager, er det greit å forhøre seg om leveringstid. Jeg vet at ENG (Simo) har vært tomme for vogner en stund, det skulle komme ett større parti til butikkene i juni, men om de har fått problemer med levering pga flommen er det ikke overraskende om den leveransen er forsinket. Når det gjelder Barnas Hus, er de inne i en tøff periode, med ett ITsystem som ikke fungerer, de ansatte som jobber i butikk har null oversikt over hvor varer som er bestilt befinner seg. De kan kun se at varen er bestilt, men får ikke opp noen info om når varen vil komme til butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå