Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Del Skrevet 27. juni 2011 Datteren min er utrolig hårsår, og har det verste, mest bustete håret... Fikk tips om noe jeg mener het BioSilk, og bestillte en flaske på strawberrynet, men da jeg tok det i ble håret mye verre, og det viste seg at det var en stylingspray... Min feil! Men kan noen hjelpe meg å finne riktig type? http://no.strawberrynet.com/haircare/biosilk/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #2 Del Skrevet 27. juni 2011 Gå til en frisør og be om silkeolje til håret. Da får du rett type. Silk Therapy heter den som er god, og det er det samme som biosilk. På flasken står bl a biosilk, Farouk systems, silk therapy, cure soyeuse, locion con seda. Tja.. der tok jeg jammen meg med alt som står på flaskens fremside Dette er en halvgjennomsiktig flaske, som er rett på ene siden og med litt innsving på midten på andre siden. Svart kork. Jeg hadde en gang et barn med LANGT hår, men har måttet bite i eplet pga hårsårhet. Nå er det kort som gjelder her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #3 Del Skrevet 27. juni 2011 Måtte klippe henne her også, men hun har tykt hår med fall, som ALLTID er bustete... Kan jeg ikke bare kjøpe denne da? http://no.strawberrynet.com/haircare/biosilk/silk-therapy-duo-pack/122869/#DETAIL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #4 Del Skrevet 27. juni 2011 Mamma brukte Natusan kids balsam spray på oss (veldig hårsår, men langt hår skulle en ha). Funket iallefall veldig bra, å sliter ikke på håret. Regner med det er den samme fortsatt, siden det er den samme gule sprayboksen og den lukter fortsatt av eple. Selges i dagligvare forretninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #5 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg har en datter med langt hår. Før var det ett h... å børste håret hennes,men etter at jeg begynte å bruke biosilk, så går det som en lek. Sender link til den som jeg bruker: http://www.strawberryhomeshop.com/ds_product_info.php?products_id=166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Det finnes en spesiell børste, jeg bruker den på datteren. Kan fortsatt gjøre litt vondt når det er ekstra ille, men ikke på langt nær som det var. Jeg kjøpte den på enklere liv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg bruker Dr. Greve leave in balsam til min jente og er superfornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavendelblomst Skrevet 28. juni 2011 #8 Del Skrevet 28. juni 2011 Bruk en god balsam, og klipp håret ofte i tuppene. Jeg har alltid slitt med flokete hår, nå som jeg er voksen kan jeg bruke kur, og det har hjulpet meg veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå