Gå til innhold

Forbanna, sliten og lei.... Sitter barnevakt for ei venninde, en god del lenger enn jeg trodde...

Anbefalte innlegg

Er selv gravid i uke 15 med kraftig bekkenløsning, har 2 barn som er med meg på 2 og 7.

Passer min vennindes datter på 13, hun har div diagnoser og er veldig krevende, så jeg kan abselutt ikke bare reise fra henne.

Min venninde skulle vaske ned leiligheten som hun har flyttet fra, og gi meg en lyd når hun var på vei hjem.,. enda ikke hørt noe, snakket med henne et parr ganger ila dagen, men ingen snakk om å reise hjem. Hele kroppen værker, jeg har vonde kynnere, og bekkenet er så vondt at jeg så vidt klarer å holde øynene oppe. Min elste har sovnet på soffaen, men minste får ikke sove andre steder enn i sengen sin....

Siden jeg ikke har hørt noe fra min venninde enda, har de ikke reist fra leiligheten som er 1,5 timer kjøring herrifra...

Så, er en stund til jeg bare er nødt til å holde ut...

Blæ, ikke noe å gjøre... kan ikke bare reise heller, men faen så sliten jeg er... Måtte bare få ut litt frustrasjon :(

Fortsetter under...

Du er bare i uke 25 og sutrer over at du må hjelpe en venninne (uten -d) med barnepass. Herregud! Sleng dere nedpå, se en film og kos dere. Hun kommer hjem når hun er ferdig skal du se:-)

Kan du ta med 13åringen hjem til deg og så kan hun sove der til i morgen? Evt så kan du og barna sove der. (kanskje minste får sove når hun/han ligger sammen med deg?)

skjønner frustrasjonen din forøvrig

Annonse

Herregud for noen svar! Jeg hadde vært pottesur! En tiåring og en syvåring?? Noe hensyn må vel denne 'venninna' ta, hun visste jo du hadde dem med? Neivettuhva, hun der hadde jeg følt meg utnyttet av.

Har ikke noe imot å hjelpe henne, nei.... men hun skulle komme hjem i 8 tiden, og det er en betydelig forskjell på å 8 og 01 på natten når mann har små barn, om hun hadde reist nå ville hun vert hjemme da...

Ingen soveplass her til oss, og minste sover bare i sin seng alene, eller i bilen.... Prøvd å legge meg i sengen til min venninde med henne, men ikke sjans for at hun sovner... bare tuller og leker. Sån har hun forøvrlig alltid vert.

Kan nok heller ikke da med jenta hjem til oss, da jeg rett og slett ikke har plass i bilen til henne :/

Det at jeg er gravid stopper meg ikke fra å hjelpe en venninde, men når jeg må ha ungene mine og meg selv for den del oppe til langt på natt, kunne det vert greit med beskjed om det...

Og bekkenløsningen er kraftig, til tross for at jeg ikke er kommet veldig langt, sansynligvis fordi den omtrent kom tillbake der den slapp sist... at svangerskapet er tøfft denne gangen vet også min vennine.....

HI

Men har du snakket med henne i det siste da?

Ring henne å si hun må begynne kjøre! Dere skal få litt av en dag i morgen om dere ikke får sovet.

Ikke noen andre du kan be komme å være med jenta? Jentas far, besteforeldre, tanter/onkler??

Trolleri trollera!!!

Du endrer "forklaring " lille venn!

Du så det ble for teit med alvorlig bekkenløsning og harde kynnere i uke 15 og endret til 25.

Du har to barn med deg, og det er ikke plass i bilen?? Mye rot da skjønner jeg ?

Og ikke kan dere sove der,

Jaja, lykke til...

Skjønner deg veldig godt jeg... Er selv i uke 26 , og selv om man ikke er høygravid og alt er et slit enda ,er bekkenløsning for j***** vondt til tider. Dårlig av henne å ikke holde avtaler, ihvertfall kunne hun ringt og gitt beskjed...

NN 00.15, om du leser hele tråden er det tydelig at uke 15 var en tastefeil, som jeg rettet opp med en gang rett under :)

Plass i bilen er det ikke, fordi det finnes 3 seter i bilen jeg brukte i dag, da mannen trengte den andre til jobb. Soveplasser finnes selfølgelig minnimalt av, da min vennine netopp har flyttet inn (noe som er ganske logisk siden hun nå vasker ut av sin gamle leilighet) Og har derfor ikke fått pakket ut noe serlig annet enn det mest nødvendige :) Så noe endring av historie ser jeg ikke så mye til, da....

Mannen har iallefal hentet minstejenta, Og elste sover... Så det går greit nok nå :) Ikke helt bestemt meg for om jeg skal legge meg på soffaen sammen med elstemann, eller om vi skal reise når min vennine kommer hjem... (hun dro foresten for ca 30 min siden) Går fint å sove på soffaen, men vet at bekkenet da vill være helt knust i morgen, men på den andre siden er nok det bedre enn å vekke elste mann når de kommer, for så å reise hjem og legge han igjen :)

Hun beklagde seg iallefal 1000 ganger når hun ringte. Tlf hadde gått tom for strøm, derfor hadde hun ikke fått gitt beskjed. Frem til at hun kom på at hun hadde lader i bilen da :P

Jaja, ikke helt kult, men hun hadde nok en del å tenke på. Bruker ikke være så hensynsløs :))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...