Gå til innhold

Så utolig vondt i puppene å ikke gravid

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt vondt i puppene fra el å til mensen nå i over et halvt år. Begynte etter SA, men nå denne mnd er det værre enn før. Klarer ikke å legge meg på magen, får vondt hvis noen kommer borti dem og når jeg tar av meg bh'n så kjennes det ut som at det er ti kilo som drar i de (kjennes ut som at de strekkes selvom de ikke gjør det).

Så kommer spørmålet; Hvorfor har jeg dette?

Samboer er redd det er noe galt med meg og har lyst at jeg skal få tatt en mamografi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ømme bryster rundt mensen er helt vanlig. Jeg kan heller ikke ligge på magen pga av smerter. Dette kommer fordi brystene vokser litt. Eller vokser er feil "hever seg" er bedre. Det hjelper å gå med en litt større BH i denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vondt i puppene i forhold til mensen vil da si at det er normalt at jeg får vondt i puppene allerede en uke etter mensen å frem til neste?

Ingen prevansjon her nei.

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smerter er veldig sjelden et tegn på kreft i alle fall. Og i hvert fall ikke i begge på en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet;) samboer som er så bekymret for dette med brystkreft fordi han har så mange nære som har det.. Bruker å kjenne etter kuler innimellom også for å være sikker;) bekymret å bryr seg om meg da å det er jo godt å vite:) jeg lurte mer på om det bar pga mens siden det er flere uker i mnd det er snakk om å med en kort syklus så er det slitsomt å gå å ha vondt nesten hele tiden.. :)

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...