Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #51 Del Skrevet 28. juni 2011 Man skal aldri "gi" et dyr til et barn, dyret må være foreldrenes ansvar, men med klare regler om medansvar og eventuell fortrinnssrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #52 Del Skrevet 28. juni 2011 Kun mor og far skal ta slike avgjørelser samme hvor gammelt barnet er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #53 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg synst det er greit at barn får hull i ørene dersom det vil det selv. Synst det er litt feil viss en tar hull i ørene på en 2 mnd gammel baby, men er de 4 år og har veldig lyst på det så synst jeg at det er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #54 Del Skrevet 28. juni 2011 dottern min var långt under årt när hon fick hål i örorna..Själv fick jag hål när jag var 2 mnd och varken hon eller jag har haft infektioner och ångrar inte en sekund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #55 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg tok hull som 21 åring, fikk kraftig infeksjon i begge ørene. Jeg slet i godt over en måned med dette, bare tanken på at et lite barn skal det er grusom. Et lite barn trenger ikke hull i ørene! Vondt som helvette er det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #56 Del Skrevet 28. juni 2011 Skal dere dolle opp ungen som om det skulle vært en barbie, så skaff dere en DUKKE! En UNGE skal da ikke dolles opp med hull og styr, den skal få være et barn fullt og helt, uten å ha vondt i øreflipper fordi mamma "synes det er sååå fint med hull i øra" For kom ikke her å si at det ikke er MOR som synes hull er finest, det er MOR som ønsker at ungen skal ha hull! Egotrippende høner! Slutt å annse barnet deres som en levende dukke, hun er et BARN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #57 Del Skrevet 28. juni 2011 Grunnen til at små barn i barnehagealder og tidlig skolealder ikke bør få hull i ørene er fordi det ofte blir til at de sitter og pirker på det, og småbarnsfingre er sjelden eller aldri rene. Det kan det bli infeksjoner av! En 14-16 åring får ikke infeksjoner av moteklær, selv om de kanskje ikke har behov for dem. Forresten kommer jeg personlig ALDRI til å kjøpe noe jakke til flere tusen til mine tenåringer bare fordi det er på moten akkurat den måneden. Da får de skaffe seg en sommerjobb eller deltidsjobb, og kanskje også revurdere omgangskretsen sin dersom det er slike krav blandt vennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #58 Del Skrevet 28. juni 2011 Å ta på seg moteklær gjør ikke vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #59 Del Skrevet 28. juni 2011 Hadde regelrett halshugd min svigermor om hun gjorde noe sånt mot min datter. Fy f!! 2 år!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #60 Del Skrevet 28. juni 2011 Hull i ørene på små barn er blodharry, det hadde aldri i verden falt meg inn å pierce mine barn! Men om barna er 12-13 år, så kan de selvfølgelig få mase seg til det.. Men når jeg ser små babyer med øredobber, synes jeg faktisk synd på de!! La barn være barn! De blir fort nok voksne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå