Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #26 Del Skrevet 28. juni 2011 man får faktisk bøter for å ikke sende inn navnelappen med alle de nødvendige underskrifter så tviler på at det er et sjakktrekk. bor man sammen så får man automatisk delt foreldreansvar og dermed så har far faktisk litt han skulle ha sagt. men det stemmer at barnet får tildelt mors etternavn automatisk etter 6mnd dersom man ikke blir enige. sammen med en bot;) jeg synes forøvrig du virker fryktelig barnslig og gammeldags. og opphengt. tøys på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #27 Del Skrevet 28. juni 2011 Man kan faktisk ta samboers etternavn UTEN å være gift. Synest dette med å "bestemme" at barnet skal ha ditt etternavn hvis han ikke frir hørest barnslig og umodent ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #28 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er ikke gammeldags å være gift, det handler om å sikre seg rettigheter og trygghet. Dette gjelder både meg selv og barna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #29 Del Skrevet 28. juni 2011 jeg mente ikke det var gammeldags å gifte seg. jeg ser selvsagt fordelene ved ekteskap jeg også. men du er gammeldags i måten du mener et frieri skal foregå på. du kaller frieriet mannens jobb. jeg er sterkt uenig i det. det kan likegjerne være din jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #30 Del Skrevet 28. juni 2011 og dessuten... hvorfor er det så viktig med dette etternavnet? hører dere ikke sammen dersom dere ikke er gift? er barna kun dine dersom han nekter å fri/gifte seg? biologien endrer seg ikke ved at du er vrang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #31 Del Skrevet 28. juni 2011 Men slik er det altså... Han fikk også beskjed om dette, da han gikk inn i forholdet... Med tidsfrist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #32 Del Skrevet 28. juni 2011 Heeerlighet..... Kjemperomantisk! Tidsfrist og greier:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #33 Del Skrevet 28. juni 2011 ja for slike ting er det jo du som bestemmer, ene og alene. orker ikke tenke på hvordan resten av samlivet deres må være. også med tidsfrist....... hjelpes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #34 Del Skrevet 28. juni 2011 Vi har det kjempefint, og dette kommer ikke til å bli ett problem... Tusen takk for at dere er sååå bekymret;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå