Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #26 Del Skrevet 27. juni 2011 23:17 er Hi ja og hlet betyr helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #27 Del Skrevet 27. juni 2011 Men da var han jo ikke langt fra fasiten du ønska deg, hadde han bare sløyfa "for ungenes del" ville jo frieriet vært perfekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #28 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg vet at jeg hadde reagert på samme måte som deg HI. Ser tilbake da jeg selv var høygravid. Min sambo kunnet sikkert funnet på det samme,, men han hadde ikke blitt snurt av at jeg hisset meg opp pga det. Han hadde innrømmet at det kom litt feil ut osv..og at han forsto at jeg reagerte som jeg gjorde. Er ikke så greit å være gravid :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #29 Del Skrevet 27. juni 2011 Sant, da hadde det vært verdens beste drøm som gikk i oppfyllelse, men så kom de teite ordene, som fikk hormonene til å koke :-/ Hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #30 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeeeses og jeg trodde jeg var hormonell!!!!!!! Jaja får trøste meg med at mannen min har det ikke så ille alikevel. Hvor lenge tror du ikke samboeren din hadde planlagt det her og manna seg opp til å faktisk gå ned på kne og fri til deg også får han dette slengt i trynet????? skjønner at han var litt kald mot deg når du hadde roa deg. har du prata med han etter at han dro på jobb eller? greit nok at vi er gravide og at vi er hormonelle men dere kan da vel ikke mene at menna våre skal finne seg i absolutt alt? at vi kan smelle ut av oss det vi vil for så å skylde på hormoner?? nei nå får dere skjerpe dere jenter!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #31 Del Skrevet 27. juni 2011 Hi her, jeg mener hvertfall ikke at jeg har rett til å si/gjøre som jeg vil pga hormoner. Om det var planlagt eller ikke kan jeg jo ikke svare på, men han pleier ikke å være av de som planlegger eller må manne seg opp, han er av de som best tar ting på sparket, har han brukt tid på dette, så er det noe helt nytt ved han, og da hadde han nok ikke satt seg på kne ved søpledunken, med en genser full av olje. Men uansett, jeg mener ikke at han skal akseptere/godta reaksjonen min, bare pga at det liger hormoner bak. Og Jeg skylder ikke på hormoner, det ER hormoner, sist vurderte vi abort pga hormonene mine, og da sier det seg jo selv at det er alvorlig til hormoner i bildet, for når du planlegger et barn, så går du ikke til legen for abort i uke 10. Hormonene driver oss begge til vanvid, men samboeren min ønsker seg så inderlig to barn, så vi ble enige om at vi skulle klare å holde ut en runde til. Hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #32 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg syns ikke at du burde skylde på hormonene og graviditeten for din idiotisk oppførsel, det går fint an å beholde hodet. Ellers enig med deg, en lite smart måte å fri på, jeg vil at mannen gifter seg med meg for vår skyld, ikke barnas. Heldigvis fikk han beskjed at jeg ønsker å gifte meg før vi tenker å stifte familie, så jeg slapp å føle meg så billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #33 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg skjønner deg veldig godt jeg. Personlig synes jeg ikke det utsaget om "for ungenes del" er noe negativt, heller det at han vil at dere skal ha det trygt, stabilt og godt for ungenes del. Når det er sagt synes jeg faktisk man KAN skylde på hormonene av og til, liksåmye som folk skylder på fyla når de gjør noe dumt... Hormoner i høygir er ikke alltid like lett, det vet de fleste (eller hvertfall mange) gravide alt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #34 Del Skrevet 28. juni 2011 Kunne lett reagert likt som deg... Men man kommer langt med en god unnskyldning da, så nå lurer jeg - hvordan gikk frokosten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #35 Del Skrevet 28. juni 2011 Kanskje litt hormonell? Kunne kanskje svart han på annen måte.. for jeg forstår det med hvordan du føler angd et med at hen formulerte seg slik at han kun vil gifte seg for ungenes skyld... Jeg viste dette innlegget til mannen min og tilogmed han begynte å måpe.. han skjønner godt din reaksjon.. uromantisk mann til hverdags eller ikke.. din mann fridde på en ikke så altfor flatterende måte.. Fortell din samboer bare hvilke intrykk du fikk av hans frieri.. på en hormonell-fri måte.. Ja, han er uromantisk ellers også..men det gjør han ikke vondt å fri på en måte som gjør deg glad?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #36 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei Hvordan gikk det? Håper du kommer med oppdatering. er ganske spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #37 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei jenter, her kommer "hormontrollet" med oppdatering. Så han kom da hjem, til ferske horn rett ut av ovnen, med hjemmelaget syltetøy og fersk presset juse. Og gjett om han lo godt av at det var ferske horn på bordet (og nei, tok meg ikke nær av det, han så jo bare for seg et kapløp mellom toalettet og kjøkkenet) Fikk pratet sammen om gårdages frieri, og jeg forklarte hvorfor jeg reagerte, men la meg flat for måten jeg reagerte på. Han sa han forsto meg, det var jo ikke slikt han hadde ment det, og grunnen til avvisningen før han dro i går, lå like mye i egen anger, som reaksjonen min. Så der satt vi da, og følte en klein stillhet. Så kom det når vi ryddet av bordet: "Så, vi er forlovet da eller kjære?", og vips, så var vi enige, og ny forloveet, nå sover han da. Men når han står opp skal vi stikke ned på gullsmeden og se etter ringer! Er overlykkerlig over at dette løste seg, og at vi kunne folove oss på tross av begges "oppførsel" :-) Siden ungen er på ferie med besteforeldrene sine frem til fredag, og sambo/forlovede(!!!!) startet ferien i dag, så skal vi ta oss en tre dagers på hytta, bare vi to og avslappende fisking og fjellturer Takk for svar og det dere, var god hjelp i fortvilelsen! Hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #38 Del Skrevet 28. juni 2011 Gratulerer! Det var godt det ordnet seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #39 Del Skrevet 28. juni 2011 ÅÅÅ, så bra! Gratulerer! Og takk for rask oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #40 Del Skrevet 28. juni 2011 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #41 Del Skrevet 28. juni 2011 Gratulerer! Godt at det ordnet seg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #42 Del Skrevet 28. juni 2011 GRATULERER SÅ MYE:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #43 Del Skrevet 28. juni 2011 Gratulerer så mye Må si du imponerte... All ære til hvordan du ordnet opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #44 Del Skrevet 28. juni 2011 GRATULERER MED FORLOVELSE!! synes du ordnet opp på en flott måte jeg også, vet ikke om mine hormoner hadde tillatt meg å be om unnskyldning for noe som helst Kos dere på hytta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå