MayBe2012 Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Da e æ 10+2 og kjenne det `ulme` litt i magen... Det strekkes i sidene og innimellom kjenner jeg en liten klomp i magen - men kjenner den ikke med hånden. Kvalmen er ikke så intens og jeg gleder meg til ferie om 3 dager;) Go ferie til alle sammen;) Under/Etter ferien rusler jeg over til 2. tri... Blir spennende. Så krysser fingre og tær....
MayBe2012 Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #2 Skrevet 27. juni 2011 Feirer det hele med sushi forresten... Digger d og leser at det er trygt... såfremt ikke tunfisk... røykalaks... eller var det gravlaks... jaja;)
Gadiana Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 Hei hei, j har også 10 uker og 1 dag hihi, gleder meg til det andre trimestre, det er litt tryggere da, j har nesten de samme symptomene som deg, når j ligger tar j hånda på magen, men kjenner fortsatt ikke noe, har fått litt mage, håpe på det beste, lykke til og god ferie:)
MayBe2012 Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2011 Masse lykke tilbake og god ferie;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå