Gå til innhold

Jeg er så satans sur og lei meg

Anbefalte innlegg

For at jeg ikke fikk det øyeblikket med baby opp på brystet etter jeg fødte han. F**n! Jeg VET jo at jeg ikke må se på fødsler på tv!? Herregud, for en dust jeg er. Nå får jeg vel ikke sove. Og nå begynte jeg tenke på dem som har det enda værre, som ikke får et levende barn.... Nei, det blir nok en trøtt dag på jobb i morgen. Får titte og kose litt på gullungen før jeg legger meg..

Fortsetter under...

Det øyeblikket uteble her også, jeg besvimte av blod mangel med en gang ungen var presset ut, følte det gikk rundt for meg siste 10 min av fødselen, men nektet å la meg selv svime av (livredd tanken på KS). Så ungen ble lempet over til far.

Det er jo noe ubeskriverlig dritt/sårt, å ikke sitte med den opplevelsen etter svangerskapet. Men, husk, du har en nyderlig liten en liggende i en seng og sover søtt, h*N er glad for at du er der, om du så ikke hadde det øyeblikket :)

Sender over en trøstende klem, og håper synet av ungen og følelsen av baby(?) huden roer deg, så du får sove i natt

*kremt* hvor i landet er det vanlig å si "jeg er så satans sur og lei meg" da? Jeg er født og oppvokst i Finnmark, og er likevel så veloppdragen at jeg aldri ville bust ut med at jeg er så satans sur og lei meg her inne eller blant mennesker jeg ikke er svært komfortable med :) - ikke kjenner jeg noen som sier det slik heller. Så Troms-Nordland kanskje? ;) Hører nordlenninger er fæle på banning ;)

Annonse

Jeg bor nesten i Drammen, og vi bruker sånne uttrykk her ihvertfall..

Jeg fikk ikke oppleve dette øyeblikket med min nr 2. Han hadde navlestrengen rundt halsen, så de kuttet den og løp ut med han.

Men når jeg tenker meg om så har jeg i alle år vært mer lei meg for at faren ikke fikk klipt navlestrengen, var hans første barn.. hmmmmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...