guttåjente Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Min lille snupp er så opphengt i grønt. Alt han har skal helst være grønt, det kan være leker, klær, ballonger. Er dette merkelig? Han blir også fly forbanna om han ikke får det som han vel, men det er kanskje mer normalt
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Høres helt normalt ut! Både at han er opphengt i en bestemt farge, og at han blir sint når han ikke får det som han vil
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 Veldig vanlig. Jenta mi klikker hvis hun ikke får ha på seg kjole hver dag.
2 små og en undulat Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Tror det er helt normalt. Min eldste var opphengt i rosa ei stund rundt 2-års alderen. Tallerken, koppen, gaffelen, ballongen osv skulle være rosa. Jeg tenkte ikke så mye over det, men samboeren min likte det ikke så godt
Gutt 08 Jente11 Skrevet 1. juli 2011 #5 Skrevet 1. juli 2011 Helt normalt håper jeg, for gutten min er likedan. Men her er det rød som er tingen. Legoklosser er best røde, og tegningene hans ser ut som et eneste virrvarr av røde streker:) Rød traktor, rød bil, røde sokker...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #6 Skrevet 7. juli 2011 Her hadde gutten min en periode hvor han nektet å tegne hvis han ikke fikk gul. Trodde bare det var noe han gjorde hjemme, men det var slik når han skulle tegne i barnehagen også.
2små,rosa&blå Skrevet 9. juli 2011 #7 Skrevet 9. juli 2011 hehe, gul er favoritten her også (-: Har jente
?en til? Skrevet 9. juli 2011 #8 Skrevet 9. juli 2011 hehe:) som å høre jenta vår alt skulle være belååå blå genser, bukse, blyant, støvler, regntøy osv:) nå er det heller gravemaskin og lastebil og traktor enn hello kitty:) hun blir 2 i høst og rasende kan hun være så til de grader, da er mor bare gla hun ikke er mer enn 12 kg så er bare å løfte opp å bære
mammatetogansketette:)) Skrevet 11. juli 2011 #9 Skrevet 11. juli 2011 Signerer de andre svarene du har fått.. ikke merkelig nei:)
Gjest Skrevet 11. juli 2011 #10 Skrevet 11. juli 2011 Gutten min nektet å plent å se på noe barne tv hvor figurene hadde svarte øyne. "De har svarte øyne" skrek han, og forlangte å få se på noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå