Millamor - 77 Skrevet 27. juni 2011 #1 Del Skrevet 27. juni 2011 Han har slitt mye med magen, men gått over nå. Men når han skal legge seg rundt 19.-1930 er det utrøstelig gråt. Måå bysses, strykes, trøstes lenge 30-40 min kanskje. Han virker jo veldig trøtt rundt leggetid også, så føler dette er riktig tid for han. Vet også babyer er urolige på kvelden, men gråten virker så sår, som han har vondt. Men det er kanskje sånn gråten blir når han blir overtrøtt og bruker tid på å falle i søvn.? Har jo et barn til, men husker ikke helt hvordan det var;) Må jo også si han får en liten lur rundt 1730 ca for at han ikke skal bli overtrøtt til legging. Andre som har det sånn? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143362118-14-uker-og-hylskriker-n%C3%A5r-han-skal-legges/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 27. juni 2011 #2 Del Skrevet 27. juni 2011 Jaaaa, og det er så slitsomt. Gutten min er 5,5 mnd nå og holder på sånn enda. Er skikkelig uvant siden jenta mi lærte å sovne av seg selv når hun var to mnd. Men med lillegutt går det ikke. Han hyler seg helt rød i trynet. Prøvd å stå ved siden av senga, hysjmetoden og alt det der men ingenting funker. Han vil ikke sovne av seg selv om dagen heller. Han er ganske så utspekulert også fordi han får mat rundt 20-21 tiden. grøt og litt melk. Så går det 15-20 min og hylgriner helt til han får flasken igjen. Og da sovner han med den. Han har liksom skjønt det at det fungerer veldig bra. For HAN! Han får ikke sove etter kl 19 sånn at han skal bli trøtt etter maten. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143362118-14-uker-og-hylskriker-n%C3%A5r-han-skal-legges/#findComment-143362433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå