Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det er litt tidlig enda for meg, har ikke termin før i jan..

En annen ting jeg har lagt merke til er at alle treffene som har vært foregår på Gründer. Hvorfor? Dette er en plass som ikke ønsker at man bare sitter der å tar seg en kopp kaffe og ikke er de så glade i barnevogner når den tid kommer og man kanskje har løst t å treffes da også.. Dette tar for mye plass og går utover evt andre gjester de kunne ha hatt som ville ha lagt igjen mere penger enn en kopp el to kaffe...

Hei hei, ja kan forstå du syns det er litt tidlig enda. Kanskje til høsten du vil starte å komme.? Har vært litt rolig på treff-sida den siste tiden. Ferietid og sånt nå.. Men vi som har termin snart reiser nok ikke så langt på sommerferie likevel, så setter opp noen treff da.

Når det gjelder treff-sted er ikke Günder noe must forsåvidt, men har greit med plasser, ikke for høy musikk og ok i fht. servering. De fleste har brukt å spise noe når vi har møttes. Tro meg, du får nok av barnevennlige plasser etter at babyen er kommet til verden, så greit å utnytte mindre barnevennlige plasser så lenge babyen er på innsiden og ikke lager for mye bråk ;)

Tips: Vi har også en side på Facebook: 2011 babya fra Troms. Prøver å synkronisere med denne :)

Går også an å sette opp kveldstreff dersom dette er ønskelig.

• 2 uker senere...

Hm, ang FB-siden, så har jeg ikke termin før i begynnelsen av jan, så det blir jo en 2012-baby, så da blir det jo ikke heeelt riktig;)

Vil gjerne være med på BIM-treff for er første gang jeg er gravid, men hvordan er det; er de fleste ganske unge, eller er det litt varierende i alder? Jeg er vel antagelig endel eldre enn de fleste her siden jeg er 37, nemlig!

Annonse

• 2 uker senere...

Surrehumlen; jeg tenker å gå på treff etter hvert; venter mitt andre barn i høst og er på din alder. Erfaring fra forrige gang tilsier at alderen varierer mye på de som møter, men opplevde ikke det som et problem:) Alle finner stort sett noen de går godt sammen med, og jeg hadde stor glede av bekjentskapene gjennom permisjonstida (og fortsatt:) )

Men; er litt tidlig for meg enda, så kanskje sees vi om et par mdr:)

• 2 uker senere...

jeg er 24ar og venter mitt ander barn. jeg har termin i januar. men kunne gjerne tenke meg og treffe andre som ogsa er gravide.

der at det er noen maneder siden du la ut innleget men jeg kunne ikke se noe dato pa nar du ville ha treff? eller har dere alt hatt det?

jeg er 24ar og venter mitt ander barn. jeg har termin i januar. men kunne gjerne tenke meg og treffe andre som ogsa er gravide.

der at det er noen maneder siden du la ut innleget men jeg kunne ikke se noe dato pa nar du ville ha treff? eller har dere alt hatt det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...