Gå til innhold

Jeg er tynn og hater det!! Hvor er tipsene/triksene for å legge på seg!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel... har du sett "Supersize vs superskinny"?

De som er superskinny påstår at de spiser nesten hele dagen, men så viser det seg at de spiser veldig lite og at de kanskje bare spiser grønnsaker.

Ofte så mener de som er ganske tynne at de spiser nok og at de spiser seg mette og at de dermed har problemer med å legge på seg.

Og at de ikke klarer å spise mer mat enn de allerede gjør.

Vel begynn å spe på med nøtter.

Spis f.eks en handfull pekannøtter et par ganger om dagen.

Velg bort alt av light produkter.

Ta gjerne en ostskive etc mer på hver skive en du pleier.

Dette er små endringer som ikke vil utgjøre mye på megdene mat du får i deg.

Men som har ganske mye å si for kaloriinntaket.

Ville også rådet deg til å droppe "fetende" løsninger som brus og sjokolade.

Begynn å tren. Gjerne styrke.

Oppsøk en erneringsfysiolog.

Lykke til.

Jeg trener. Kroppen min går på høykarbo, dvs, masse fett og proteiner, men alltid karbohyrdrater i tillegg. Proteinrike mellommåltider, med nøtter og tørket frukt i tillegg... Trener styrke annenhver kveld.

Jeg blir sterker, men må nok pumpe jern skal det bli noen muskler ut av det som er synlige.... Hadde ikke helt planer om det...

Følger kostholdsplan laget av ernæringsfysiolog...

Jeg har herved gitt opp den riktige og sunne veien til mindre utstikkende ben, og hengende klær... :(

Annonse

Har gått på dietten i fire mnd. Legen har jeg vært innom, stoffskiftet er på grensen, men ikke så ille at han vil sette meg på medisin. Ernæringsfysiologen veide meg med sånn vekt, og det var rett før jeg sprengte skalaen på forbrenning....

Jeg går på reseptbelagt B-vitaminer for å øke appetitt... Jeg går jo konstant mett, så det er ikke så kjekt lengre, i allefall ikke når det ikke kommer ønskede resultater...

Jeg har alltid vært tynn, men ikke så tynn som nå... Ammingen etter barn nr to tok all næring ut av kroppen min, måtte slutte pga vekttap. Og det er over et år siden jeg sluttet....

Får vel bare bite tennene sammen, og minske repitisjoner, øke belastningen og tvinge i meg enda flere nøtter.... Hurra...

Jeg skulle så gjerne gitt deg litt av mitt! jeg kan ikke en gang se på en sjokolade uten at jeg legger på meg på alle de feil plassene. å ammingen gjorde ikke en dritt på vekta mi :(

Bjørn Dæhlie sa at det beste med å være toppidrettsutøver var at man kunne spise hva man ville. I dette er det sikkert inkludert konfekt og is, som er en garantert måte å gå opp i vekt på.

Selvfølgelig regnes ikke dette for sunn mat, men den som trener mye kan trygt unne seg en KvikkLunsj på påskefjellet. Hva er så galt med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...