Gå til innhold

Er kroppen din sommerklar?

Anbefalte innlegg

Kan du ta på deg en bikini og tenke at du ser ganske så ok ut?

Eller tenker du som meg at den må pusses litt opp først?

Jeg trenger en god peel på hele kroppen, mye fuktighetskrem, litt brunfarge og aller helst noen kilo i minus.

Hva gjør du for å føle deg vel i sommerklær?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143362096-er-kroppen-din-sommerklar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir vel aldri smashings lekker. For jeg har en del kg til overs, heldigvis er de delt gjevnt over, så er feit her og der og ikke bare på magen. Haha. Tar på meg en bikini og tenker at alle strekkmerkene på magen overskygger de ekstra kiloene. :P

For å føle meg vel og hvertfall litt lekker, så steller jeg tærne. Gir de en flott sommerfarge og passer på at de er myke og velstelte gjennom hele sommeren. Jeg peeler kroppen en gang i uka og smører med olje etterpå. passer på å være litt solbrun, (litt ekte og litt falskt). Bedre å være brun å feit, enn hvit og feit. :P Tar og på meg klær som passer min kropp og fasong. Kler meg ikke i telt, men heller ikke en tubetopp som er 3nr for liten og uten bh.

Annonse

Haha, det har den ikke vært på mange år :P Jeg er tjukk og stygg. Har lagt om livet mitt og har så langt gått ned 11 kg på 4 måneder. Jeg skal ned 9 kg til, MINST. Gjerne mer.

Jeg blir heller aldri brun, bare rød også hvis igjen, med med fregner. Jeg har flere valker enn Michelinmannen.

Men akkurat det kan jeg ikke gjøre noe med.

Jeg har faktisk aldri vært klar for sommeren. Har hatt flesketet kropp helt fra jeg begynte på barneskolen. For min del trengs det kirurgi for å bli klar for noen bikini, men tviler på det gjør den perfekt nok til bikini, men kanskje en ok badedrakt. Nå er jeg gravid, så har i det minste en unskyldning for å ha stor mage og celluliter på lårene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...