Gå til innhold

Smerter i underlivet 1,5 år etter fødsel. Gynekologen sier jeg innbiller meg dette.

Anbefalte innlegg

Har daglige smerter i underlivet. Spesielt smertefult er sex. men også når jeg går på do/urin og avf.

Måtte sy 3 sting etter fødsel, og dette har grodd fint. Men alikevel er det drittvondt der nede.

Etter sex kjennes det ut som hele underlivet "kommer ut"

Gynekologen jeg var hos på sykehuset undersøkte meg, og sa jeg inbilte meg hele greia for hun kunne ikke finne noe galt. Mange kvinner kvier seg for å ha sex etter fødsel. men du må bare lære deg og slappe av. Det er vondt hvis du er så anspent sa hun.

Jeg er egentlig veldig gla i å ha sex med mannen min. Jeg har aldri kviet meg for å gå på do før heller.

Har dere noe tips til hva jeg bør finne på nå?

Fortsetter under...

Gå til en annen gynekolog!

Om hun/han sier det samme så kan du kanskje gå til en psykolog istedet, eller kanskje en samlivsterapaut (om de har peiling på sex og sånn også da:).

Rart at gynekologen sier noe sånt. Du har ikke fremfallen livmorvegg da? Eller en annen skade etter fødselen?

Ville så absolutt skaffet en annens mening om dette, det er garantert ikke noe du innbiller deg ;)

Alle vet at det blir vondt i underlivet hvis man er anspent, og redd for at det skal gjøre vondt. Har du fulgt rådet til gynekologen? Det er kanskje ikke så dumt med psykolog.

Annonse

Nei, Dette var et lokalsykehus, Hedmark. Fastlegen har også prøvd å undersøke meg, men det var så smertefullt at hun måtte avbryte.

Du har vært på Ahus. Fikk du hjelp et annet sted.

Hi

Du har det nok værre enn meg (jeg fikk veldig stor rift, men plages bare litt under sex og når jeg har mensen). Det var veldig ille første halvåret for så å bøi bedre. Nei, etter den timen på ahus har jeg ikke orket å møte en sånn holdning. Du burde få deg en time hos noen andre.. Skal det ikke være en super gyn på Lillehammer? En kvinlig lege med utenlandsk navn.. Jeg skal manne meg opp og få meg en time hos en privat. Må bare stålsette meg tilfelle det blir enda en person som mener at å føde er så supert at msn bare må godta at utstyret får feil og mangler ;)

du trenger en annen gynekolog, ikke psykolog!

Jeg hadde vanvittig vondt i underlivet under sex i et helt år etter fødselen(jeg sydde noen få sting).

gynekologen fant ingenting galt, men sa det vr mange som hadde slike smerter i ca. 1 år etter fødselen!Hvis ikke dette endret seg ville han "åpne meg":P men nå er jeg helt fin, biiiittelitt vondt idet jeg blir penetrert, men går kjempebra med glidemiddel:)

Lykke til, jeg vet hvor grusomt det er å ha vondt der nede:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...