Gå til innhold

Noen som vet hvor man kan få tatt hull i ørene på små barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

IKKE gå til frisører eller gullsmeder, de vet IKKE hva de driver med!!!

Gå til en piercingsjappe, og sier de at datteren din er for ung så er det en sinnsykt god grunn til det.

Hilsen ei som jobber i gullsmed.

Hvorfor gjør du ikke det bare selv? Sett en klesklype på øreflippen, så isbit, da blir flippen helt bedøvet. Steriliserte en stoppenål med å brenne den og vips har du hull! Sikkert mange som nekter når barnet er bare 3, men som sagt - gjør det bare selv da. Det gjorde jeg med mine jenter, gikk så fint atte.

Jeg jobber som frisør. Kan fortelle deg at vi har mange barn innom i skolealder som er sååååå klar for hull i ørene! Helt til første hullet er tatt!

Da skal de tvinges av mor til å ta nr 2, fordi det ser dumt ut med 1 hull!

Ikke om jeg hadde fått 1000 kr pr unge, hadde jeg tatt hull på barn under 5 eller barn som må holdes nede!

De vet ikke va det innebærer!

Jobber som frisør og har tatt hull i ører i snart tyve år. Så jeg vet hva jeg driver med...

Når det er sagt, synes jeg det er greit å ta hull i ørene når de har kommet i skolealder. Da forstår de at det gjør vondt. Fordi det verste er når mødre sier at det ikke gjør vondt.... Da ender det med bare ett hull for en stund.

For, det gjør vondt til å begynne med. Og da er det vanskelig å overbevise en treåring om at det snart går over....

Annonse

Da jeg jobbet på Nikita, hadde vi 3 års aldersgrense for hull i ørene. Ring til nærmeste salong og hør hva aldersgrensen deres er. Alle som tar hull i ørene må i gjennom kurs så man vet som regel hva man driver med da ja. Har tatt hull i ørene på maaange, og ingen som har mistet ørene så vidt jeg vet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...