2 gutter og 1 jente Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Jeg skal 2 ganger neste uke, flr han tar ferie, og jeg er veldig spent. Noen som har prøvd? er det verd pengene? Jeg har gått på overtid med mine 2 første og kjenner at jeg har veldig lite lyst å gjøre det igjen. Jeg er 36+5 i dag, og kommer til å være 37+6 på første akupunkturtime og 38+2 på andre... jeg krysser fingrene for sterke kynnere som gjør en god jobb
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Noen har null effekt, men for mange har det god effekt. Jeg gikk 3 ganger før fødselen og fødte dagen etter termin.
kokelimonke Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 Modningsakupunktur har lite med overtid å gjøre dessverre, jeg har gått til akupunktur alle tre svangerskap, og er nå over termin med nr 3. (Overtiden har minsket for hver gang, det skal sies, men ikke sikker på om det har noe med akupunkturen å gjøre). Men, jeg er helt sikker på at akupunkturen har bidratt til at jeg har hatt ukompliserte og relativt raske fødsler, samtidig som det har hjulpet på diverse plager underveis. Så ja, jeg synes absolutt det er verdt pengene, men tror ikke man bør ha for høye forhåpninger om å unngå overtid, heller at det hjelper kroppen til å være klar når ting først skjer!
2 gutter og 1 jente Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2011 Trodde modningsakupunkturen hadde til hensikt å modne mormunnen og dermed korte ned tiden? Ja, jeg får vell bare ha troen på det kanskje og bare inderlig hååååpe kroppen klarer å føde av seg selv denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå