Gå til innhold

:-O Viste kjæresten min bildene på forsiden av VG nå nettopp. Av hun syltynne fotballfruen. Han sa...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..at han syntes hun var "kraftig" (i den forstand: godt trent) og at han ikke syntes hun var alt for tynn, men kjempe fin.

Så satt ut jeg ble! Mulig det er jeg som er sjalu, og ønsker selv å gå ned noen kilo. Men det som irriterer meg er at sambo ofte kommenter vekta mi og påstår jeg begynner å bli tykk. Skal sies jeg er 1.67 høy og veier 52 kilo - så jeg er jo ikke feit. For et syn på kvinner han har når det kommer til vekt! Hjelpes......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen menn liker spinkle jenter, mens andre liker litt kraftigere.

Kanskje mannen din ønsker at du er slik du var da han ble forelsket i deg?

Synst at kjærlighet skal klare å komme seg gjennom vekt, hårtap, kulemage, rynker osv. Synd mannen din er så overflatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er 52 kg og 1,67 høy, så er du jo undervektig. At typen din påstår at du er tykk, er jo helt vilt. Vilt at du selv vil gå ned også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din virker som om han er opptatt av det ytre, på en litt plagsom og krevende måte.

Hvis mannen min hadde vært frekk nok til å kommentere min vekt, hadde det blitt rabalder. Man skal ikke kommentere konas vekt, uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...