Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Del Skrevet 27. juni 2011 I så fall er det ganske villt. Mange her inne kjenner meg og mitt nick. Om de kan gå inn å se hvem som er "bak" anonym - så er jo dette direkte pinlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #2 Del Skrevet 27. juni 2011 Tror ikke moderatorer har tilgang til å se hvem som er bak anonymknappen. Men om man er redd for det så er det vel bare å la være å skrive noe man ikke kan stå inne for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #3 Del Skrevet 27. juni 2011 JA, nå er jo dette en grei plass å ta opp pinlige ting da. Som gynekologspørsmålet mitt tidligere. Synes ikke noe om det om de kan se hvem anonym er. Hadde vært greit om det var tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #4 Del Skrevet 27. juni 2011 Moderator kan ikke se hvem som skjuler seg bak anonym eller brukerinfo bak et nick. Det er kun webmaster og adm. som kan se dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå