Happy H Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Hei:) Ser du noe graviditet på meg nå?? 9dager til ikm men føler sterkt at eg blir gravid denne perioden!! Har mensmurringer i mage og korsrygg noe eg aldri har før menstruasjonen kommer:) + øm i ene brystet!! Hehe Kan eg ha rett eller blir kroppen min utsatt for tankens kraft?? F 150680
-mtp- Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 hehe her kommer et dumt sp-mål tilbake... Ka eg få spørre om fargen rundt bryst knoppen er? Får opp at eg må vite det før eg svarer deg Og hva har eg sagt på eg før?
Happy H Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2011 Ler... Den er lysebrun og litt rødlig i Du har sagt like før denne pp at du fikk sommerfugler i magen og lurte på om eg allerede var gravid:) d var ca 2 uker før el!
-mtp- Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 Ok får opp at de begynner å mørkne til om noen dager og at du er i begynner fasen til gravid
Happy H Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2011 Thaaank juuu:) Håper du har rett!!! Føler d sjøl,men kan liksom ikkje tro at vi e så heldig heller!!! Hihihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå