Gå til innhold

Jeg blir altfor våt under sex.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

må stoppe opp å tørke flere ganger under sex, ellers merker jeg ikke noe.... jeg er ikke slapp i musa, er bare jeg som mister følelsen når det blir så vått...

 

dette plager meg skikkelig, men ikke noe jeg har turt å ta opp med lege eller noen andre.

 

flere enn meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp... plager ikke meg så veldig, annet enn at det er vått under meg. men hvis det feks går for meg før mannen min, så får han problemer med å komme etterpå. Det blir jo da enda våtere, så han kjenner ikke like mye. SÅ jeg bør "hølde igjen" til jeg kjenner han er nesten "der".. Også henge meg på ;)

 

 

Ikkeno glidemiddel her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke noe med hva han sier eller hva han liker. Ho sier det er et problem for henne..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sier ikke noe, men synes det er synd det plager meg, og er jo kjett for han at jeg stopper for å tørke 3-4 ganger under sexen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. har hatt det på samme måte og syntes egentlig mest det var flaut. Men ja, også vært der hvor jeg var lei av våt seng og begynte å legge håndduk under oss. Av en eller annen grunn har jeg ikke blitt sååå våt de siste årene, i hvert fall sjeldent. Det virker nesten på meg som om jo mer jeg fokuserte på det, jo våtere ble jeg, men er ikke sikkert.

Har også funnet ut at laaange samleier kan gjøre det så vått at jeg ikke lenger har like god følelse der. Så for meg fungerer det bedre med forspill og så litt kjappere til mål etterpå.

Men som sagt så ble alt faktisk bedre etter at jeg sluttet å fokusere på det. Jeg kom frem til at "sånn er det" (har heller ikke spurt lege om dette) og da slappet jeg mer av med det. Tok det opp med én jeg var sammen med fordi jeg syntes det var både pinlig og flaut, og han syntes ikke det gjorde noe. I tillegg hender det at jeg "ejakulerer" (er det det det heter for damer?) - og da blir det jo enda våtere.

De siste årene har jeg faktisk bare fått positive kommentarer fra menn - de virkelig liker det når dama blir tydelig våt. Tror de tar det som et kompliment til seg selv fordi de greier å tenne meg så mye... he-he, de vet jo ikke at jeg alltid blir sånn. Se positivt på det - vi slipper i hvert fall glidekrem!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...