Gå til innhold

Faens jævla glamourmodeller og annet rask...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser på meg selv som ei pen jente, har jo mine småting jeg ikke er fornøyd med, men alt i alt er jeg fornøyd med meg selv.

 

MEN...når jeg så samboer'n hadde blitt venn med årets vi menn pike på facebook, følte jeg meg plutselig ikke såååå fin lenger.

 

WHY??? Skal jeg bli usikker på dette nå da liksom? Helvette heller, dama er jo fantastisk nydelig, så jeg skjønner jo at han syns hun er fin, men han trenger vel ikke å adde henne som venn fordi??

 

...frustreeeert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har vel ikke addet henne som venn fordi hun er fin? De jeg er venn med på facebook er folk jeg kjenner... Om han ikke er venn med ho så syns jeg det blir rart..

Og nei du skal ikke bli usikker på deg selv. Det er vel deg samboer vil ha og er sammen med??

Må bare si at det er utrolig lite sjarmerende å banne så mye da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjenner henne ikke nei...det gjør jo bare situasjonen enda teitere.

 

Beklager banningen :)

Full skjerpings nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velg å ikke se på henne som en trussel, forsvinner mannen til fordel for et utseende er han ikke mye å spare på likevel. Fortell deg selv at du er det beste som har skjedd samboeren din, jeg er ganske sikker på at han er enig, han valgte jo deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særdeles teit av samboer. Han hadde neppe likt at du addet en fantastisk flott modellmann som "venn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. da blir det jo bare kjempeteit.. Du får heve deg over det. Husk alt slitet og jobben de modellene gjør. Masse sminke og gjerne silikon. Tenk at det er deg han er sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho e utroleg vakker . I tillegg e ho min venninne :). Men eg skjønnar deg, eg hadde ikkje likt at min kjærast hadde addet fine jentar på facebook. Skjønnar ikkje heilt vitsen når man har kjærast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at det er så mange som skriver om henne her i dag da...eller egentlig ikke rart, enten er du henne, eller en som kjenner henne HI.

 

Forøvrig har jeg et operasjonstips: øyenbrynsløft! Det hadde gjort seg i det ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet. Hun er da ett kjent ansikt i diverse mediaer. Er man nødt til å kjenne henne for å skrive ett innlegg da?

 

Du hørtes bare sjalu ut. Se heller på deg selv i speilet, da finner du nok mer som trengs å gjøres enn ett øyebrynsløft!

 

Hilsen ikke Hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjent ansikt er hun neppe. Ja, man er selvfølgelig sjalu hvis man ikke synes noen er pene;-) Jenta er ikke stygg, men heller ikke så pen. Det er min smak.

 

Jeg er veldig godt fornøyd med eget utseende, tenkt på at jeg heller sammenligner henne med meg, og derfor finner småfeil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på at noen kan føle seg truet av en glamoumodel. I hvilket miljø vanker du? Og hva er det for en type du har rotet deg borti? En annen sak er at det er ubegripelig at du ser på en glamourmodel som "fantastisk nydelig". Det har jeg til gode. Hva er nydelig med overdrevne fakter som oser "se på meg, jeg er klar til å pule"? Og oversminket tryne med utspjåket trutmunn med inlegg omkranset av et platinablondt hår?

Enten har du og han der tvilsomme typen din ekstremt dårlig smak, eller så er du faktisk en av disse premieidiotiske glamourjentene selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange glamormodeller er ganske pene, mens andre er heelt forjævlige. denne jenta derimot er faktisk naturlig pen. Hun trenger ikke mye sminke for å se bra ut heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er sammen med deg, og har forpliktet seg til deg, og om han hadde vært av den overflatiske sorten som digger plastikk, platinableiking, og 3 tonn sminke, så hadde han vel kanskje valgt seg ei som det i utgangspunktet.

Jeg går ut fra at du er den sorten menn faktisk velger å leve sammen med. Slike som selger seg billig og kaster klærne i manneblader er alt annet enn hva menn vil dele livet med eller i det hele tatt ville hatt et semiseriøst forhold til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...