La vita è bella <3 Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Akkurat henta 6-mndpakken og den er like skuffende som nyfødtpakken. Da jeg fikk rimi-pakke for snart 3 år siden var det bl.a. avent-flaske og ei lita flaske tran i den første pakken og avent tutkopp (større enn de de har i butikken) i 6-mndpakken...og noe babymat, tror jeg. Nå var det jo bare noen bleier og tamponger. Å, jo, og en plastskje! Guri så gla jeg ble:P Men det er vel sånn at man skal være fornøyd med det man får gratis..? Kommer sikkert til å bruke skjea, ihvertfall....
Babyønske �� Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Ja, den var ikke mye å trakte etter denne gang. Det var litt mer i den jeg også fikk for 2 år siden. Men de er vel blitt så populære etterhvert at det blir for dyrt å skulle "gi" oss tåteflasker o.l. Men når man ikke betaler så får en vel bare være fornøyd ja :-P
Flaggermusa Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 Ah kult Fikk lappen i posten på lørdag jeg også, ikke noe spennende å hente den altså
mor til en stor og liten Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 Åh nei:( var den dårlig asså? Jeg hentet aldri ut pakke nr 1, og fikk lappe i helga jeg også. Mannen må kjøre en liten omvei på vei til jobb hver 14 dag for¨å finne Rimibutikk, så det ble aldri prioritert. Tenkte at denne gangen skulle det bli pakke! Da tror jeg ikke jeg henter 6 mnds pakken jeg. Hamstret bleier før jul og jeg bruker bare TommiiTippie-skjeer, (de er superkjekke!), og det var vel ikke en sånn en vel?
La vita è bella <3 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2011 Tja, var vel noen bleier, en badebleie, intimsåpe, babysåpe, tamponger, engangs tisselaken, skje fra bambino (koster 20kr for 2 på butikken), liten tannkrem..Tror det var alt;)
*smula* Skrevet 29. juni 2011 #6 Skrevet 29. juni 2011 Hva forventer dere egentlig når det er gratis? Ja, det var mer i den for noen år siden, men jeg syntes det var fint å få både en miniflaske med intimsåpe og en ektra skje. Badebleia passer jo flott til denne årstiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå