Gå til innhold

hvor mange er vi igjen her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv termin 30.juni, så er vel stor fare for at det blir juli baby... andre som meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er her fortsatt selv om jeg hadde termin for 10 dager siden. Så nå har jeg ikke lyst til å være her lenger:p

Skrevet

Er også ennå her... Er 6 dager på overtid, og lei nå.... :/

Håper han kommer snaaaart... :)

Skrevet

Har også termin 30 juni, og er overbevist om at lillemor kommer til å drøye helt til vi blir satt i gang... Du som er 10 dager over, blir ikke du satt i gang snart?

Lykke til alle sammen:-)

Skrevet

Er her enda jeg også. 2 dager over nå. Er så leeei. Vil ha han ut nå=( Har trodd at ting har vært på gang flere dager nå, men bare maserier...

Skrevet

Har også termin 30.juni. Ingen rier på gang enda:(

Skrevet

Hadde termin i går, ingen tegn til at noe skal skje. Noen som skal føde på Ullevål?

Skrevet

termin idag jeg å, men ingen tegn på at lillegutt vil komme enda. Er lei, har gådd med kraftig bekkensmerter siden tidlig i mai. Har 2 onger hjemme som trenger meg når ikke pappan er her. Vi har prøvd alt av kjerringråd, men ingenting funker. Nå er vi meget lei, håper det skjer noe snart =)

Skrevet

Ja, da har vi bikka juli da jenter, melder vi oss inn i juli-klubben, eller lager vi vores egen, juni som ble til juli klubb ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...