<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Er det noen som har opplevd at streken på billigstrimmel kommer tydelig fram etter lang tid? Grunnen til at jeg tok vare på testen var fordi jeg syns jeg kunne skimte en strek der. Har aldri tatt vare på en test så lenge, så vet ikke om det er vanlig at streken kommer tydeligere frem etter å være over ett døgn gammel.. Vet det egentlig bare er å vente noen dager for så å ta en ny test. Men dere vet jo hvordan det er.. Der det er strek, er det håp! ;P hehe.. Har ikke akkurat mest tålmodighet i disse prøve periodene. ;P
Januarbaby2014 Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Jepp, av en eller annen merkelig grunn så får jeg nesten alltid to streker på di testene. :/ Di er veeeeldig svake, men blir som regel litt mørkere når testen har ligget en stund... :/ Håper at du er gravid, som mange pleier å si så er en strek en strek, og hvis du vanligvis ikke får to streker på disse testene så kan det jo vær en mulighet for at du er gravid! =) Lykke til!
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2011 Ja, de er vel kanskje ikke de beste testene.. Har en cb liggende også, men tenkte å spare den litt til. ;P
Happy H Skrevet 29. juni 2011 #5 Skrevet 29. juni 2011 Leste på ein test eg hadde liggende.. Der står d at ein negativ test kan vise falsk positiv etter en tid.. Så man skal ikkje lese av etter tiden e gått ut! Ville satset på å teste på ny istede:) så får du riktig resultat!! Xxxx lykke til
kei80 Skrevet 29. juni 2011 #6 Skrevet 29. juni 2011 Omdiskutert tidligere her inne det der Min erfaring var at jeg var gravid den gangen billigstrimmlene ble posetive langt etter tiden.Har aldri hatt sånne tester utenom den gangen jeg var gravid,min erfaring!lykke til
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2011 Jeg har tatt to tester som det kom to streker på etter en god stund, men så tok jeg en som det bare var en strek.. Har egentlig ikke ikm før ca 9 juli, men fikk positiv el-test forrige uke så er ikke helt sikker på hvordan kroppen min fungere om dagen. ;P Hadde en sa tidlig i mai, men fikk en vanlig mens i begynnelsen av juni.. Får bare vente en ukes tid og se hva som skjer.. Skal hvertfall spare cb'en lengst mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå