Gå til innhold

Noen som opplevd festeblødning? Eller har info? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke gi opp håpet om at også denne pp'en gikk i dass. Når er det egget fester seg, og hva slags karakter har en festeblødning?

Klamrer meg til det siste håpet :)

Takk til de som svarer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd men har venninner som har fortalt at de trodde de fikk mensen, men så var det festeblødning. Det var en litt rar blødning sa de.

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde festeblødning, var mest som rødrosa utflod egentlig. Kom mellom EL og IKM en gang....

Skrevet

Jeg hadde festeblødninger ene gangen jeg var gravid. Den Kim akkurat når jeg skulle ha mensen å var rosa/rødlig. Kom blod på papiret hver gang jeg var på do å satte inn en tampong, men var aldri noe på tampongen neste gang jeg gikk på toalettet, men fortsatt blod på papiret. Holdt på sånn i 3-4 dager å var overbevist om at det var mensen så ble sjokkert når jeg dro til legen noen uker senere fordi jeg var så dårlig og det viste seg at jeg var 7 uker på vei;) var helt overbesvist om at det var mensen jeg hadde hatt for jeg har jo lest om festeblødninger, men det var virkelig ikke lett å skjønne når jeg hadde det;)

Skrevet

Jeg håper litt at jeg kanskje har hatt det denne uka. Har lett litt etter info og for meg virker det som at folk kan få det enten når de skulle hatt mensen, eller 5-10 dager etter el. Hvis jeg hadde det var det den siste typen. Det var bare litt, merka det bare når jeg var på do. Men i og med at jeg ikke har ikm før neste uke kan jeg jo ikke være sikker...

Egget pleier å feste seg fra 3 dager etter el. Men det er mange som mener at det vi kaller festeblødninger ikke har noe med festingen å gjøre, det er bare hormonelle blødninger som kan komme når som helst, og som mange opplever i begynnelsen av et svangerskap.

Skrevet

jeg fikk en festeblødning ca 4-5 dager etter insemineringen. Og da kom det ut som brun kornete og klompete sammens med lys utflod.

Skrevet

Hadde ikke det selv, men har to venninner som har hatt det. De trodde begge at det var mensen som var en uke for tidlig. Var visst en kort/rar blødning ca en uke før de skulle hatt mensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...