Gå til innhold

Er det noen frisører her??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I så fall, lurer jeg svært på hva en profesjonell frisørsaks koster. Hvor kan man få tak i en slik saks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok vanskelig for deg som ikke er frisør å få tak i en ekte profesjonell frisørsaks. Du må som regel jobbe i/drive salong for å få bestille fra leverandør. Butikker og diverse andre nettbutikker som selger "frisørsakser" er ikke bra (les: udugelige). Kan jo spørre en salong om de vil bestille inn for deg, og så får de selge den for hva de ser på som passelig utsalgspris, tviler på at det går, men lov å prøve seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også du får problemer med å bestille fra en salong. Mange spør om å få kjøpe av oss også, men når jeg sier at saksa vil koste fra 2000,- og oppover, blir det ikke lengre interessant å kjøpe.

En "dårlig" saks kan man kjøpe på f.eks Clas Ohlson. Der selger de klippesakser og effileringssakser for en billig penge.

Men disse kan aldri sammenlignes med de som vi bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sant som de andre sier her at de er svindyre.

Men ett lite tips: Lærlingen vår bestilte seg ei saks på Ebay. Kostet vel 300-400kr. Den var helt grei til hjemmebruk og nybegynnere. Vi som har vært i gamet i mange år er nok mye mer kresne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...