Gå til innhold

Hadde dere klart å sende 5-åringen bort på ferie sammen med bestemor og typen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bestemor og random boyfriend? Nei

 

Bestemor og en kjæreste som barnet kjenner godt? Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som har en så snill mor/svigermor :) Jeg hadde slått til på flekken .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker nei..

1 uke ja..

 

men mine barn reagerer når vi er borte fra de i 3 dager da.

DU kjenner ditt barn best :)

 

Gutten på 4 år straffer meg om jeg er borte i ett døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til syden med bestemor og en han kalte bestefar? Ja. I 3 uker? Nei. Det hadde blitt for lenge for meg. Men så er jeg sikkert hysterisk overbeskyttende hønemor da. Husker selv fra da jeg var barn og måtte på ferie med pappa i flere uker. Savnet mamma så utrolig masse selv om jeg koste meg med pappa. Jeg personlig synes 3 uker er altfor lenge for en 5 åring, men 1 uke hadde gått helt fint. Kanskje 2 uker også, men helst maks 10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker var ganske lenge, da.. En uke, ikke noe problem, det har vår nå 5-åring vært i to sommere allerede. Men 3.... Hmmm.... Litt usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 7 til 10 dager, helt uproblematisk. Ungene mine er kjempeglad i samboeren til mamma og de hadde nok fått det kjempefint.

 

Men 3 uker var lenge synes jeg, hadde nok hatt litt problemer med det. Om jeg/vi hadde fått tilbudet hadde jeg nok likevel takket ja, kunne jo ikke nektet ungen en slik opplevelse heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre uker er veldig lenge borte fra foreldrene, selv sammen med noen han kjenner godt.

 

Det hadde jeg nok ikke klart nei - tror ikke barnet mitt hadde hatt godt av det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og samboeren min (pappaen til gutten) er veldig skeptiske til å sende han bort! Vi mener de er for gamle til å ta seg av han alene så lenge! De ligger jo å sover middag i opptil to timer daglig, og 5-åringen er høyt og lavt hele tiden! De får ikke tid til noen middagshvil for å si det sånn!

Jeg er livredd kidnapping, drukning og alle andre ulykker! Jeg tror han kommer å få sykt hjemlengsel (det fikk han etter en helg hos sin tante)

 

En uke hjemme hos de hadde gått, men ikke 3 uker i syden mener jeg.. Har egentlig bestemt oss for å si nei til forslaget, men måtte høre om vi var helt grusomme først :P

 

Dessuten skal vi til syden i to uker i vinter, så han går ikke glipp av noe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja absolutt. Men ikke i 3 uker. Kan tenke meg at den lille også vil savne mammen sin (og pappaen evt?).. 3 uker er veldig lenge å være borte fra mammaen sin når man er 5 år. Kan jo spørree om de vil ha han en uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...