Gå til innhold

Forslag til aktiviteter utendørs til gutten min (snart 11 måneder) ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han elsker og være ute, og begynner å skrike når han må inn igjen:) hehe.. han kan ikke gå, men krabber. jeg vil være mer ute jeg også, men hva i all verden finner vi på da??

Vi skal kjøpe sandkasse neste uke, men kjekt å ha flere ting å gjøre på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han min på 9 1/2 måned synes det er veldig gøy å leke i sandkasse, huske i babyhuske. Eller som jeg gjør på fine dager, piknik på plenen her. Da har jeg med teppe ut og litt leker. jeg ligger stort sett å slapper av og soler meg på teppe mens han krabber rundt på gresset. Følger så klart med på han når jeg ligger der. Han elsker å være i gresset, ta på det, kjenne hvordan det kiler i ansikte når han legger ansikte nesten helt nedi og tar hode frem og tilbake. I går var han på stranda for første gang og storkosa seg i sanda og når han var uti og bada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandkasse, huske, byggeklosser, koppesett picknik, bare være ute, gjøre som inne, ta litt leker med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er mye ute på veranda, i hagen, i fjæra og på fjellet. Spiser lunsj ute, leser bok, leker med bøtte og spade i fjæra, bruker bæremeis på fjellet osv. Dagene blir ofte litt like, men hun liker å gjøre de samme tingene og så lenge hun er fornøyd så er a mor fornøyd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...