Gå til innhold

Har dere lest innlegget på smtroll0-1 år om hun som skal reise på ferie i 3 uker mens babyen på 8 mnd må bli hjemme??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå var det ikke bare ferie og ikke helt hennes vilje da. Mannen hadde noen ord med i laget han også, hva jeg kunne lese ut av innlegget.

 

Ikke at jeg forsvarer henne 100 %. Jeg hadde aldri reist fra barna mine så lenge uansett alder. Jeg hadde nok droppet å reise i akkurat denne situasjonen. For meg ville det ikke vært så viktig å delta i dette bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sett det innlegget, - og svart på det.

Hun kan ikke være riktig navla. Hun er ute etter å få sympati og høre ting som "jaaa, bare dra du, det går så bra atte", og når hun får høre folks ærlige meninger, hvor de fleste har svart på en ordentlig måte, påstår hun at alle er i dårlig humør.

Tydelig at hun har tenkt å dra, uansett hva folk sier, hun ville bare ha medhold.. noe hun ikke fikk av NOEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, regner med at du 1633 er hovedinnlegger fra det andre innlegget ;)

Bedre å være en horefitte enn en ræva mamma hvertfall.

Jeg er helt enig med hi, og alle de andre som har svart i det ekte innlegget; man reiser ikke fra en liten baby i 3 uker. Det er galskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. hva med folk som jobber på oljeplattformene, de som driver med hjelpearbeid, de som reiser mye og lenge og de i militæret som er i utlandet. Skal ikke de få lov å ha barn da? Små barn dør ikke av å ikke se sine foreldre hele tiden. Jeg sier ikke at jeg hadde valgt dette selv. men man skal ikke så altfor lang tilbake før kvinner og menn reise med hest og kjerre på lange turer, ofte i månedsvis for å forsørge familien,mens noen passet på barna hjemme. Og leser man bøker fra den tiden ser man at de har et ok forhold til sine foreldre uansett.

 

Jeg syntes det har gått for langt når man omtrent ikke kan gå ti postkassen uten at barnet ditt vil få evige traumer! Dama må få gjøre det hun vil. Betyr ikke at hun er en dårlig mor av den grunn. Verre med de som aldri tar seg fri fra barna. Når vi dro i niende klasse var det en gutt som gråt fordi han aldri hadde vært borte fra mamma(en helt normal gutt). Nei takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber seks uker i strekk jeg, så fri seks uker, så jobb seks uker. Og er da borte fra hjemmet de seks ukene... begynte å jobbe da barna var 5, 8 og 4 mnd.

 

Jeg er ikke den eneste i norges land som jobber slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...