Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 27. juni 2011 #1 Skrevet 27. juni 2011 Med vårt forrige barn, kom også min gave fra far som var et lekkert kjede med en sommerfugl. Han forklarte hva symbolikken i det var for han:-) Og han fikk en ring med barneføtter og gravering av meg. Denne gangen tenker jeg at jeg skal gi et kjede med gravering. Dere andre som også gir gaver til hverandre ved fødsel av barnet deres, hva tenker dere å gi?
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 27. juni 2011 #2 Skrevet 27. juni 2011 Ehm... er det vanlig å gi hverandre gaver??? Vi har mer enn nok å tenke på med ny baby og alt.... Nesten litt glad for at vi har det sånn, for jeg hadde blitt stressa. Enda mer stressa.
Alida*Englebarn Skrevet 27. juni 2011 #3 Skrevet 27. juni 2011 Så hyggelig med en gave som dere gir hverandre:-) Tidligere fikk jeg champagne på sengen på sykehuset:-) Ikke denne gangen, det blir ingen gave, men masse oppmerksomhet senere:-)
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2011 Er nok ikke vanlig kanskje å gi hverandre gaver, men det har vi gjort da:-) Har også vært praksis i vår vennegjeng og sett at det er flere som gjort det av de som legger innlegg på dette forumet, så det er jo noen som gjør det. Syns det er koselig med en oppmerksomhet til hverandre da omtrent alt fokus går kun til babyen i tiden etter fødsel. Vi har i alle fall syntes at dette har vært en hyggelig ting å gjøre:-)
Juliprinsessene Skrevet 27. juni 2011 #6 Skrevet 27. juni 2011 Jeg har kjøpt gave til pappaen, men det er mere ment som en takk for at du har vært en fantastisk støtte for meg gjennom svangerskapet og ikke en fødselsgave. Jeg syns babyen er den aller største gaven vi noen gang kan gi hverandre. Men jeg syns det har vært en tøft svangerskap og jeg har vært utrolig sliten og hormonell. Noe pappaen har vært veldig forståelsesfull for og han har gjort alt han har kunnet for at jeg ikke skulle bli gal:) hehe Så jeg har kjøpt et tandemhopp til han:) Han har alltid sakt at han ønsker seg dette i bursdagsgave og at han håper familien hans ville spleise når han blei 30. Så da tenkte jeg å at jeg skulle bruke litt av skattepengene på å gi han en opplevelse for livet:) Forventer ikke å få noe enormt tilbake. Har bare lyst å vise at jeg setter stor pris på at han har vært her for meg de siste 9 mnd. Hadde aldri klart det alene.
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 27. juni 2011 #7 Skrevet 27. juni 2011 Oi, det der var nesten som å lese om meg selv om mannen min og mitt vanskelige svangerskap! Kanskje min mann også fortjener en takk... hehe.. Hva koster det hoppet??
Juliprinsessene Skrevet 28. juni 2011 #8 Skrevet 28. juni 2011 Det varierer på hvor i Norge du vil hoppe. Vi har valgt å ta en tur til Oslo. Vi bor i kr.sand men der har de sluttet å hoppe. Så da blir det oslo i løpet av sommeren:) Det kosta vil 2500 for den billigste løsningen. Kommer ann på om du vil hoppe i ukedager eller helga. Og om du vil ha bilder av hoppet:) http://www.fallskjerm.no/tandem/index.aspx?cat=210159&id=210668
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 28. juni 2011 #9 Skrevet 28. juni 2011 Vi skal ikke kjøpe gaver til hverandre. Den beste gaven vi kan få en en frisk baby. Ingen gave er bedre en det Vi har kjøpt en gave til storesøster bare, men ikke til hverandre.
NostraStoria Skrevet 28. juni 2011 #10 Skrevet 28. juni 2011 Jeg tenker på det samme, nettopp av den grunn som ei annen nevner lenger oppe. Svangerskapet har vært utrolig tøft og samboeren min har måtte stå veldig hardt på både med hus og unge og invalide meg Så det er mer som en takk/setter pris på alt du har gjort og ikke pga vi skal ha en til baby. Han har fallskjermlappen så ikke noe tandemhoppgave her....kanskje ei klokke? Hmmmmmm
LCG80 Skrevet 28. juni 2011 #11 Skrevet 28. juni 2011 Synes det er veldig kos å kjøpe gaver til hverandre, så jeg har tenkt å kjøpe en liten ting til samboeren min:) Det handler jo ikke om at baybyen ikke er nok gave i seg selv - men en gave til hverandre for å si at vi setter pris på hverandre, litt oppmerksomhet til parforholdet - da det blir baby baby bayby i tiden fremover:) Viktig å ikke glemme å være kjærester oppi det hele:)
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 28. juni 2011 #12 Skrevet 28. juni 2011 Takk for info! Vi bor også i Kristiansand, men er stadig på farten til Østlandet. Skal undersøkes nærmere!
jobber med saken har klart det Skrevet 28. juni 2011 #13 Skrevet 28. juni 2011 Jeg har kjøpt en spesiell fiskestang til mannen min. Er noe han har ønsket seg i alle år, men aldri unnet seg. Han er lidenskapelig fisker... Grunnen til at jeg har kjøpt denne til han er at jeg vil vise at jeg setter pris på at han har holdt ut med meg i graviditeten. Stakkars mann!! Men han har virkelig stått på
Bøllefrø og spiren:) Skrevet 28. juni 2011 #14 Skrevet 28. juni 2011 Vi har kjøpt gave til hverandre, Gode ecco biom tursko!!! Håper vi får slitt de ut begge to;) Men selvsagt er babyen den største gaven vi kan få <3
prinsessemamman Skrevet 28. juni 2011 #15 Skrevet 28. juni 2011 Har lagt en skikkelig god flaske vin langt inne i skapet. Den skal han få finne frem når han kommer hjem fra sykehuset
mase Skrevet 28. juni 2011 #16 Skrevet 28. juni 2011 Vi har heller ikke snakket om å kjøpe noen gave til hverandre, men jeg ønsker å vise at jeg setter pris på alt han gjort for meg og oss i svangerskapet. Jeg har pakket med en gavepose som jeg tar med på barsel, den har jeg fylt med et par av favoritt-bladene hans, siste cd av en gruppe han liker, 2 bokser med pepsimax, favoritt-godis osv osv. Dette er ikke store dyre ting, men en liten oppmerksomhet fra meg. Den største gave er en velskapt gutt - så forventer ingenting fra ham )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå