Gå til innhold

da skjedde det igjen....

1973modell

Anbefalte innlegg

fikk svar på prøvene i dag... ikke særlig lovende... :-(((

dette endte nok en gang i SA..

skal til legen på fredag for innv. UL for å se om alt er ut...

har hatt mye smerter i magen i helga, men har ikke blødd noe mer..

håper kroppen har ordnet opp selv, slik at jeg slipper utskrapning..

Fortsetter under...

Å herlighet, det skulle ikke vært mulig. Verden er rett og slett urettferdig! Jeg synes så inderlig synd på deg. I've been there and done that... :(

Håper at kroppen har klart å støte ut alt, slik at du slipper noe utskrapningsinngrep, for det er ekstra belastende å gjennomgå det. I've been there and done that too... :(

Har du hatt utredning for habituell abort forresten? Og har du barn fra før?

Kjære deg! Så leit å høre! Husker alle følelsene som stormer rundt inne i en, når det ikke gikk denne gangen heller! Og jeg husker jeg ble så forbanna på en legevaktssykepleier som smilte og sa at det "bare" var å prøve i gjen...... Totalt har jeg hatt syv spontanaborter, men Jeg har også greid å få tre flotte unger, som alle er født i rett tid. Til slutt turte jeg verken registrere meg på denne siden, eller tenke noe som hadde med graviditet å gjøre....for jeg var så sikker på at det gikk galt igjen....! Jeg kan ikke annet enn å ønske deg lykke til....det er ingen trøst at andre har vært gjennom det samme, men du er ihvertfall ikke alene, og før eller siden går det som oftest bra!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...