Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Del Skrevet 27. juni 2011 Frokst, lunsj, middag, kvelds, mellommåltid, snacks? Hva og hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #2 Del Skrevet 27. juni 2011 Nå etter jeg har begynt å kjenne kvalmen komme så holder jeg meg unna det meste av måltider så er drikkes det bare brus og sjokolademelk for å holde meg gående. Kansje litt middag av å til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #3 Del Skrevet 27. juni 2011 I dag har jeg spist to brødskiver med egg til frokost og moussaka til middag. Har drukket 2 kopper te og tar vel en banan til kvelds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #4 Del Skrevet 27. juni 2011 To knekkebrød eller en skål havregrøt til frokost, middag som ofte er laks eller kylling, en skål med yoghurt og muslyblanding til kveldsmat. Ofte spiser jeg mandler eller gulrot, litt ost og av og til smoothie og mørk sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #5 Del Skrevet 27. juni 2011 Vanligvis en-to skiver til frokost, i det siste med makrell i tomat på, og et glass biola, lunsj består ofte i en-to skiver og et eple. Middag, i dag fisk. kvelds kommer litt an på. Snacks kommer an på dagen, er gravid og får plutselig lyst på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #6 Del Skrevet 27. juni 2011 I dag som er en helt vanlig dag: Frokost: 1 brødskive med ost, appelsinjuice og te Lunsh 1: 1 brødsive med skinke, 1 tomat, vann Lunsh 2: pizzastykke, vann Middag: "indisk" mat med masse grønnsaker, kylling og ris, Desert: Melon Kvelds: Sansynligvis semuliegrøt med bringebærsyltetøy + kansje en bolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå