Gå til innhold

Gravid og renholder.....

Anbefalte innlegg

Det er ikke lett skal jeg si dere. Brekker meg hver gang jeg bøyer meg frem og det blir så anstrengt når jeg jobber at det stikker nederst i magen. Det er på radnen til så ubehagelig at det faktisk begynner å ligne smerter. Men når man kommer seg bort fra jobb slapper kroppen av å alt går tilbake til det "normale" igjen. Noen som vet når man burde heise det hvite flagget og godta at man ikke burde fortsette så lenge i jobben. Blir gal av å gå hjemme, så vil være i jobb lengst mulig.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143360759-gravid-og-renholder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, vært heldig jeg da, var faktisk i jobb fram til uke 35 forrige gang. Men istedenfor å bøye deg framover, kanskje du heller skulle jobbet mer ergonomisk og sette deg på huk? Ikke for å være bedrevitende altså, men at du skal få en bedre arbeidshverdag?

Annonse

Håper å kunne holde på frem til i uke 35 jeg å. Men det er en surrealistisk virkelighet. Jeg har enda bekkenløsning fra 2005, og vet at den kommer tilbake så snart kroppen kjenner vekta som legger seg livmora. Men jeg er positiv. Skal jobbe til arbeidsgiveren selv sender meg hjem. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...