Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Del Skrevet 27. juni 2011 Om jeg søker på overgangstønad i uke 26 og skulle bestemme meg for å dra til utlandet for noen mnd, kan jeg søke på os igjen senere når jeg kommer tilbake til Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #2 Del Skrevet 27. juni 2011 Kan du ikke være i utlandet i noen mdn uten å miste den da. det trodde jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #3 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg har lest på Nav.no at man må oppholde seg i Norge mens man får stønaden. Man kan sikkert reise på ferie men ikke være i utlandet for en lengere periode. Barnetrygden mister man etter ett halvt år. Noen som har erfaring og vet mer om dette ang overgangsstønaden? Om jeg har begynt å fått overgangsstønad feks. og så skal jeg til utlandet for en lengere periode må jeg jo si fra om det til nav men kan jeg søke igjen senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå