Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #1 Del Skrevet 27. juni 2011 Hvor kjøper man garn på nett, noen norske nettbutikker? Og kan man få tak i forskjellige oppskrifter på nettet også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #2 Del Skrevet 27. juni 2011 garnstudio.no har masse gratis oppskrifter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #3 Del Skrevet 27. juni 2011 Kommer an på hvilket garn du vil ha. Finnes et utall Norske og utenlandske butikker som selger garn. Garnstudio og veldig mange andre blogger har gratis oppskrifter. Hva er du ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #4 Del Skrevet 27. juni 2011 Har nesten strikket ferdig mitt første sokkepar i garnstudio sitt Fabel. Og tenkte å strikke massevis, herlig garn som bytter farge gjennom hele strikketøyet. Skal strikke til et barnehjem som en i familien min skal starte. Og så hadde jeg håpet på at det kanskje var billigere på nett med tanke på garnet. Eller salg. Er det andre garn som ligner på det jeg strikker med? HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #5 Del Skrevet 27. juni 2011 http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_23/PID-591083(SparBase).aspx Rubingarnet til Sparkjøp er fine å strikke sokker av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #6 Del Skrevet 27. juni 2011 så billig! tusen takk. jeg strikker veldig løst, passer det med pinne 2 eller 2,5 til det garnet på sparkjøp? HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #7 Del Skrevet 27. juni 2011 Du kan også sjekke ut Regia garn på ebay og annet sokkegarn der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #8 Del Skrevet 27. juni 2011 Til dette garnet er det pinne nr.3,5-4. Strikker du løst kan du nok bruke mindre pinner. De har også annet flerfarget garn som er tynnere, men skal du strikke mange par er det nok greit med et garn som er litt tykkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #9 Del Skrevet 27. juni 2011 Har bestilt det garnet som ble foreslått på sparkjøp. Gleder meg til det kommer i posten! HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #10 Del Skrevet 1. juli 2011 Noen som har en enkel sokkeoppskrift på dette garnet p: 3 1/2 - 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå